خبرگزاری کار ایران

اعلام آمادگی کمک " خانه خیرین ایران " در مبارزه با مواد مخدر

کد خبر : ۱۴۹۹۰۱

هدف اصلی تشکیل خانه خیرین، ارتقا و گسترش فرهنگ خیر خواهی و نیکوکاری در کشور است.

ایلنا: رییس هیات مدیره خانه خیرین ایران گفت: افراد عضو خانه خیرین همه نیکوکار و خیر هستند و آماده هر گونه کمک در امر مبارزه با مواد مخدر هستند.


به گزارش ایلنا؛ سید اکبر توکلی در نشست صمیمی با وزیر کشور و دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر هدف اصلی تشکیل خانه خیرین را ارتقا و گسترش فرهنگ خیر خواهی و نیکوکاری در کشور خواند و گفت: خانه خیرین در سال ۸۲ بر اساس دعوت سازمان بهزیستی از خیران موفق تشکیل شد و در آن سال ۱۵ نفر به عنوان هیات موسس خانه خیرین انتخاب و ۷۰۰ نفر از خیران در این مجمع شرکت کردند و در سال ۸۳ به ثبت رسید و فعالیت در ۲۹ استان کشور آغاز شد.


وی افزود: خانه خیرین هم اکنون در ۴۰۰ شهرستان و ۳۱ استان شعبه دارد و تلاش دارد تا با ترویج فرهنگ خیر خواهی و نیکوکاری بین مردم؛ انتظارات و خواسته‌های موسسات خیریه را از طریق تعامل و هم اندیشی با نهادهای مختلف دولتی مسوول در امور نیکوکاری به انجام برساند.


رییس هیات مدیریه خانه خیرین ایران ادامه داد: انتظار این است که خانه خیرین به شکل اتحادیه جایگاه خود را پیدا کند و به عنوان یک بازوی قوی برای دولت محسوب شود.


توکلی در پایان گفت: افراد عضو خانه خیرین، همه نیکوکار و خیر هستند و وقت خود را در انجام کارهای خیر صرف می‌کنند؛ لذا خانه خیرین و اعضای آن از انجام هر گونه کمکی در امرمبارزه با مواد مخدر کوتاهی نمی‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز