خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بهزستی خبر داد:

ساخت ۲۰۰هزار مسکن مددجویی برای معلولین

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۳۳۶

بر اساس آمار بیش از ۵ هزار میلیارد خدمت رسانی کرده ایم که تنها ۱۰۰۰میلیارد آن از منابع دولتی بوده و بقیه آنرا خیرین تامین کرده اند.

ایلنا: رئیس سازمان بهزیستی گفت: در حال ساخت ۲۰۰ هزار مسکن مددجویی که برای معلولین مناسب سازی شده است هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " همایون هاشمی " در افتتاحیه ساختمان جدید شیرخوارگاه حضرت رقیه(س) که با کمک جامعه خیرین حامیان معلول کشور ساخته شده است گفت: امروز سازمان ما وجه تمایزی نسبت به گذشته دارد و آن این است که سعی می‌کنیم امروز سازمانی هوشمند باشیم زیرا آنقدر منابع کم و وظیفه زیاد داریم که باید حداکثر بهره وری را داشته باشیم.

وی افزود: بهترین دوست سازمان بهزیستی مردم و خیرین هستند و ما توفیق پیدا کرده‌ایم که به آنها نزدیک شویم. ما بر اساس آمار بیش از ۵ هزار میلیارد خدمت رسانی کرده ایم که تنها ۱۰۰۰میلیارد آن از منابع دولتی بوده و بقیه آنرا خیرین تامین کرده اند و این رقم به واسطه تدبیر سازمانی به دست آمده است و امیدواریم که شرایط بهره‌وری ما یک به ده باشد در حالیکه الان یک به شش یا یک به پنج است.

وی افزود: اکنون در حال ساخت ۲۰۰هزار مسکن مددجویی که برای معلولین مناسب سازی شده است هستیم و همچنین در نوسازی ناوگان، بهزیستی با تدبیر و موفق عمل کرده ایم. سعی ما بر این بوده که همواره توانمند سازی را نهادینه کنیم و امسال به جای ۱۰درصد ۱۳درصد توانمند سازی داشته ایم. در سایر مباحثهمین گونه است.

هاشمی ادامه داد: رفاه اجتماعی و آسیب اجتماعی مفهومی است که باید در بستر اجتماعی پیگیری شود و بهزیستی تنها یک وجه آن است.

در پایان این مراسم علاوه بر افتتاح شیرخوارگاه حضرت رقیه(س) از طرح ساخت شیرخوارگاه " شبیر " به مبلغ ۶۰ میلیارد ریال توسط بانک ملت و دیگر خیرین، شیرخوارگاه استان ایلام توسط یکی از خیرین به نام آقای شاه حسینی به مبلغ ۱۰میلیارد ریال و شیرخوارگاه کودکان بی سرپرست به مبلغ ۱۰میلیارد ریال رونمایی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز