خبرگزاری کار ایران

تشکیل اتاق فکر شورای ساماندهی کودکان خیابان با حضور NGO‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۲۷۲

«این اتاق فکر که با حضور نمایندگانی از NGO‌ها، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و نمایندگان دفتر آسیب‌های اجتماعی وزارت کار و سازمان بهزیستی تشکیل می‌شود به اولویت‌های مورد پیگیری در شورای ساماندهی کودکان کار و خیابان پرداخته خواهد شد.»

در نشست هم اندیشی میان سازمان‌های مردم نهاد(NGO‌) حوزه کودکان کار و مدیر کل دفتر آسیب‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در مورد تشکیل اتاق فکر شورای ساماندهی کودکان خیابانی تصمیم‌گیری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز(۲۴ فروردین ماه) در آستانه تشکیل دومین جلسه شورای ساماندهی کودکان خیابانی، مدیر کل دفتر آسیب‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه جمعی از نمایندگان NGO‌های این حوزه به همفکری در مورد ایجاد اتاق فکری برای این شورا پرداختند و تصمیم گرفتند اتاق فکری در این خصوص تشکیل دهند.

این اتاق فکر که با حضور نمایندگانی از NGO‌ها، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و نمایندگان دفتر آسیب‌های اجتماعی وزارت کار و سازمان بهزیستی تشکیل می‌شود به الویت‌های مورد پیگیری در شورای ساماندهی کودکان کار و خیابان پرداخته خواهد شد.

شورای ساماندهی کودکان خیابانی که از سال ۸۴ تاسیس شده است پس از ۸ سال تعطیلی، بنا دارد که با تاکید علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دومین جلسه خود را در هفته آتی با حضور ۱۱ عضو این شورا برگزار کند.

لازم به ذکر است که وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، آموزش و پرورش، بهداشت، سازمان بهزیستی، نیروی انتظامی، شهرداری از جمله ۱۱ عضو این شورا هستند.

در ادامهٔ این نشست نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد به طرح برخی از مشکلات خود از قبیل، مشکلات تمدید مجوز، آموزش کودکان مهاجر و اعتماد سازی میان سازمان‌هایی دولتی و غیر دولتی پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز