خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد:

گرایش زنان متاهل به اعتیاد در کهگیلویه و بویراحمد بیشتر از مجردان است

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۴۶۹

مهمترین مواد مصرفی معتادان در کهگیلویه و بویراحمد " تریاک است " که متاسفانه ضریب این مصرفی در زنان روبه رشد می باشد.

دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد از گرایش بیشتر زنان متاهل در این استان به مواد مخدر بیشتر از مجردان خبرداد.

" سیدناصر رضایی " به ایلنا در یاسوج گفت: براساس آخرین اطلاعات، متاسفانه گرایش زنان متاهل در کهگیلویه و بویراحمد به مواد مخدر نسبت به دختران مجرد بیشتر است.

وی اعتیاد سرپرست های خانوارها و فرزندان زنان معتاد در کهگیلویه و بویراحمد را مهمترین دلیل این موضوع عنوان و اظهارداشت: البته آمار زنان معتاد در این استان نسبت به سایر استان های کشور بسیار پایین است.

دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد، تعداد معتادان زندانی در این استان را حدود هفت هزار نفر ذکر و یادآورشد: از این تعداد حدود یک هزار نفر را زنان تشکیل می دهند.

رضایی افزود: مهمترین مواد مصرفی معتادان در کهگیلویه و بویراحمد " تریاک است " که متاسفانه ضریب این مصرفی در زنان روبه رشد می باشد.

وی میزان مصرف و ضررهای اقتصادی ناشی از مصرف مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد را نامعلوم دانست و خاطرنشان کرد: تاکنون آمار دقیقی در این ارتباط ارائه نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز