خبرگزاری کار ایران

عزیزی در گفت‌وگو با ایلنا:

حجاب مسئله‌ای سطحی نیست که بتوان با گشت موتوری با آن برخورد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۱۳۲

«کشور قانون دارد و با موتور نمی‌شود به کسی تذکر داد که حجابش را رعایت کند. / با روش‌های خشن نمی‌توان با قضیه بدحجابی مبارزه کرد.»

رییس کمیسیون اجتماعی تاکید کرد: مسئله حجاب یک مسئله سطحی نیست که بتوان با گشت ارشاد موتوری با آن برخورد کرد.

عبدالرضا عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اقدام انصار حزب‌الله برای ایجاد گشت ارشاد موتوری جهت صیانت از عفاف و حجاب اظهار داشت: کشور قانون دارد و با موتور نمی‌شود به کسی تذکر داد که حجابش را رعایت کند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه با زور نمی‌توان چیزی را به کسی تحمیل کرد، افزود: سازمان‌های آموزشی ما از دوره مهدکودک تا دبیرستان و دانشگاه باید بر روی اعتقادات دینی جوانان کار کنند تا آنها به صورت اعتقادی حجاب را رعایت کنند.

وی گفت: اگر به زور به کسی بگوییم که حجابش را رعایت کند ده قدم جلوتر حجابش را برمی‌دارد بنابراین با روش‌های خشن نمی‌توان با قضیه بدحجابی مبارزه کرد. هر چند که همه موظف هستند که به قانون کشور احترام بگذارند.

عزیزی ادامه دا: همانطور که وقتی شما به خارج از کشور می‌روید باید به قانون آن کشور احترام بگذارید در کشور اسلامی نیز که حجاب یک قانون است این امر باید رعایت شود.

نماینده مردم شیروان با بیان اینکه نباید در رابطه با مسئله عفاف و حجاب سرخود تصمیم‌گیری شود، تصریح کرد: مساله حجاب یک مساله سطحی نیست که بتوان به این شکل با آن برخورد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز