خبرگزاری کار ایران

با ارسال نامه‌ای به مدیر اجرایی یونیسف:

ربیعی خواستار تسهیل ارسال کمک‌های انسان دوستانه به غزه شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۷۵۱

«۹۰۰ هزار کودکی که در غزه زندگی می‌کنند نیز این حق را دارند که در محیطی امن به مدرسه بروند، از تغذیه سالم بهره‌مند باشند و بدور از خشونت و دیگر اشکال تبعیض به سمت محقق ساختن رویای کودکی خویش حرکت کنند.»

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه‌ای به آقای آنتونی لیک(Antony Lake) مدیر اجرایی یونیسف خواستار توقف حملات رژیم صیهونیستی علیه غیر نظامیان به ویژه کودکان مظلوم غزه و تسهیل ارسال کمکهای نوع دوستانه از جمله کمک‌های پزشکی از سوی کشورهای منطقه شد.

به گزارش ایلنا؛ در بخشی از نامه علی ربیعی به مدیر اجرایی یونیسف آمده است: به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌کنم کشتار افراد غیر نظامی بویژه کودکان بی‌دفاع در نوار غزه غیر قابل تحمل بوده و با همه قواعد انسانی و بین المللی در تضاد است و نگرانی ما به خاطر محاصره غزه و کمبود امکانات پزشکی و نیازهای اولیه مردم این منطقه بسیار تشدید شده است.

متن کامل نامه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این شرح است:
«جناب آقای آنتونی لیک(Antony Lake)
مدیر محترم اجرایی یونیسف
سلام علیکم
احتراماً، یکی از اهداف تشکیل یونیسف ساختن جهانی بوده است که در آن حقوق همه کودکان درک شود و بر موانعی که فقر، بیماری، تبعیض و خشونت در مسیر رشد و بالندگی کودکان ایجاد می‌کنند فایق آید. تصدیق می‌فرمایید که ۹۰۰ هزار کودکی که در غزه زندگی می‌کنند نیز این حق را دارند که در محیطی امن به مدرسه بروند، از تغذیه سالم بهره‌مند باشند و بدور از خشونت و دیگر اشکال تبعیض به سمت محقق ساختن رویای کودکی خویش حرکت کنند.
عالیجناب لیک

طبق گزارشات منتشر شده از سوی سازمان ملل متحد در جریان حملات اخیر رژیهم صیهونیستی به مردم بی‌دفاع غزه بیش از ۴۰۰ هزار نفر بی‌خانمان گشته‌اند و بیش از ۱۰۰۰ نفر کشته و زخمی شده‌اند. همین گزارشات اعلام کرده‌اند که بیشتر از سه چهارم از ۱۶۰ نفر کشته شدگان حملات اخیر به غزه افراد غیر نظامی می‌باشند که بیش از سی نفر از آنان کودکان ۴ تا ۱۸ ساله بوده‌اند.
عالیجناب
به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌کنم کشتار افراد غیر نظامی بویژه کودکان بی‌دفاع در نوار غزه غیر قابل تحمل بوده و با همه قواعد انسانی و بین المللی در تضاد است و نگرانی ما به خاطر محاصره غزه و کمبود امکانات پزشکی و نیازهای اولیه مردم این منطقه بسیار تشدید شده است. از آنجا که بیم آن می‌رود با ادامه حملات و کمبود شدید امکانات انسان دوستانه شاهد وقوع یک فاجعه بزرگ انسانی بویژه علیه کودکان غزه باشیم اقدام فوری یونیسف برای جلوگیری از هدف قرار گرفتن کودکان و غیر نظامیان ضروری است.

در راستای اهداف یونیسف مبنی بر دفاع از حقوق کودکان از حضرتعالی درخواست دارم همه توان خود را برای باید توقف حملات رژیم صیهونیستی علیه غیر نظامیان بویژه کودکان به عمل آورید و راهی بیابید تا کشورهای منطقه بتوانند به مردم غزه بویژه کودکان مظلوم آن کمکهای نوع دوستانه به ویژه در زمینه پزشکی را انجام دهند.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز