خبرگزاری کار ایران

معاون کاهش تقاضا ستاد مبارزه با مواد مخدر به ایلنا خبر داد:

توزیع بودجه ستاد مبارزه با مواد مخدر در بخش درمان میان ۵ دستگاه

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۳۱۷

این پنج دستگاه را وزارت بهداشت، سازمان بهزیستی، پزشکی قانونی، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و سازمان زندان‌ها هستند.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر از اختصاص بودجه بخش درمان این ستاد به ۵ دستگاه، از طرق عقد تفاهم نامه خبر داد.

بابک دین پرست درگفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در مورد نحوه توزیع بودجه این ستاد در بخش درمان گفت: تمامی اعتبارات ستاد به صورت متمرکز از طریق دبیرخانه میان دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: در بخش درمان نیز اعتبار مشخصی در بودجه تعیین شده که با امضای تفاهم نامه‌هایی درحوزه درمان و کاهش آسیب با پنج دستگاه به این بخش‌ها اختصاص داده می‌شود.

دین پرست این پنج دستگاه را وزارت بهداشت، سازمان بهزیستی، پزشکی قانونی، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و سازمان زندان‌ها برشمرد و افزود: برای هر کدام از این دستگاه‌ها فعالیت مشخصی تعیین شده که در تفاهم نامه فی مابین ستاد و این دستگاه‌ها ذکر شده است.

معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: به صورت کلی وظایف تعیین شده برای این پنج دستگاه در حوزه توسعه مراکز درمانی برنامه‌های کاهش آسیب و حوزه اشتغال و حرفه آموزی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز