خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز فوریت‌های اجتماعی بهزیستی به ایلنا خبرداد:

افزایش ۱۵درصدی عملیات‌های اورژانس اجتماعی نسبت به سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۳۸۳

کی دیگر از چالشهای ما عدم اجازه ورود مددکاران ما به منزل افراد است که از طریق وزارت رفاه ومجلس در حال پیگیری هستیم تا این اجازه به عنوان ضابطان اجتماعی به مددکاران اورژانس اجتماعی داده شود.

رئیس مرکز فوریت‌های اجتماعی بهزیستی از افزایش ۱۵ درصدی عملیات‌های اورژانس اجتماعی نسبت به سال گذشته خبر داد.

حبیب الله مسعودی فرید در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۰۰ خودرو در قالب اورژانس اجتماعی در سطح کشور مشغول به فعالیت هستند، گفت: اورژانس اجتماعی در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۵۰ هزار نفراستقرار یافته‌اند.

وی در مورد بیشترین مناطقی که اورژانس اجتماعی برای انجام ماموریت به آنجا اعزام می‌شود، افزود: معمولا در مناطق حاشیه‌ای و کمتر توسعه یافته حضور اورژانس اجتماعی برای انجام ماموریت و همچنین اطلاع رسانی بیشتر است اما به این معنا نیست که در مناطق دیگر مشکلات اجتماعی وجود ندارد.

مسعودی در مورد تعداد عملیات‌های انجام شده توسط اورژانس اجتماعی گفت: سال گذشته ۶۰۰ هزار عملیات از سوی اورژانس اجتماعی انجام گرفت که امسال نسبت به سال گذشته این مقدار ۱۵ درصد افزایش داشته است.

وی در پاسخ به اینکه آیا تعداد خودرو‌ها برای رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی کافی است، گفت: مشکل اصلی ما پیش از تعداد خودرو‌ها بحثکمبود نیروی انسانی و ثبات شغلی آنها است. مسئله اورژانس اجتماعی تنها به یک خودرو منتفی نمی‌شود بلکه بسته‌ای از خدمات اجتماعی است.

رئیس مرکز فوریتهای اجتماعی بهزیستی ادامه داد: یکی دیگر از چالشهای ما عدم اجازه ورود مددکاران به منزل افراد است که از طریق وزارت رفاه و مجلس در حال پیگیری هستیم تا این اجازه به عنوان ضابطان اجتماعی به مددکاران اورژانس اجتماعی داده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز