خبرگزاری کار ایران

دبیر کل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات:

طرح پاد به صورت گسترده در سطح کشور اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۳۲۷

قرار است این طرح با هماهنگی واحد آموزش و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، ستاد کشوری کنترل دخانیات و حمایت سازمان آموزش و پرورش نیز به صورت گسترده در سطح کشور اجرا شود.

دبیر کل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات از همکاری جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات با وزارت بهداشت و ستاد کشوری کنترل دخانیات برای اعمال ممنوعیت مصرف دخانیات در کشور در قالب طرحی جامع و مدون خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد رضا مسجدی با اشاره به هر گونه همکاری مبنی بر ممنوعیت استعمال دخانیات در کشور با وزارت بهداشت و ستاد کشوری کنترل دخانیات، گفت: این سازمان مردم نهاد ضمن ابراز خشنودی از فعال شدن ستاد کشوری مبارزه با دخانیات در وزارت بهداشت همکاری خود را با این این وزارتخانه اعلام می‌کند.

وی افزود: همچنین بر اساس برنامه ریزی‌های وزارت بهداشت مقرر شد که این سازمان مردم نهاد در رابطه با ماده یک آیین نامه اجرایی قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات مبنی بر ممنوعیت استعمال دخانیات در اماکن عمومی، سازمانهای غیر دولتی و… بر اساس لیستی اماکن را مشخص و نحوه اعمال ممنوعیت استعمال دخانیات را با هماهنگی ستاد کشوری کنترل دخانیات برنامه ریزی کند.

مسجدی ادامه داد: با توجه به فرارسیدن ایام عاشورا و ماه محرم الحرام و نیز با قدری تامل در جایگاه و تاثیر عمیق روحانیت در این ایام مقرر شد که سمن جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات با هماهنگی ستاد کشوری کنترل دخانیات برنامه جامعی را برای اماکن، سازمان‌ها و نهاد‌ها در این ایام تهیه کند.

دبیر کل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات با اشاره به مولفه مالیات خرده فروشان در ادامه متذکر شد: قرار است گروه کاری در جهت عملیاتی ساختن مالیات بر خرده فروشان با هماهنگی وزارت بهداشت، سایر وزارتخانه‌ها و سازمانهای ذی ربط تشکیل شود.

مسجدی با اشاره به طرح پاد(پیشگیری استعمال دخانیات در مدارس کشور) که چندین سال است توسط این سازمان برگزار می‌شود، عنوان کرد: قرار است این طرح با هماهنگی واحد آموزش و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، ستاد کشوری کنترل دخانیات و حمایت سازمان آموزش و پرورش نیز به صورت گسترده در سطح کشور اجرا شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز