خبرگزاری کار ایران

رضایی تاکید کرد:

کنترل جدی محورهای مواصلاتی برای جلوگیری از ترانزیت مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۴۴۲

دستگاه‌ها باید به تشکل‌های مردم‌نهاد اعتماد کرده و آنها را باور داشته باشند و برخی از برنامه‌های خود را با نظارت کامل به این گونه مؤسسات واگذار کنند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویر احمد بر کنترل جدی محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در جهت جلوگیری از ترانزیت مواد مخدر تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدراستان کهگیلویه و بویراحمد؛ در اجرای مصوبات ششمین جلسه شورا جلسه مشترکی با فرمانداران تابعه استان، فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان‌های استان و شهرستان رستم(از توابع استان فارس)، معاون محترم سیاسی امنیتی استاندار و سایر اعضاء کارگروه تشکیل شد.

در این نشست که در محل فرمانداری شهرستان گچساران برگزار شد، سید ناصر رضایی دبیر شورا بر همکاری دو استان کهگیلویه و بویراحمد و فارس به ویژه شهرستان رستم در خصوص مبارزه همه جانبه از طریق کنترل محورهای مواصلاتی و حتی برنامه‌های فرهنگی تأکید کرد.

وی از حاضرین خواست با کنترل جدی محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی در جهت ترانزیت مواد مخدر و همچنین طرح پاکسازی نقاط آلوده استان و مرزهای مشترک با استان فارس با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی همکاری و تعاملات ویژه‌ای داشته باشند.

رضایی در ادامه استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردم‌نهاد و پیگیری و نظارت برمراکز درمانی را خواستار شد و اظهار داشت: دستگاه‌ها باید به تشکل‌های مردم‌نهاد اعتماد کرده و آنها را باور داشته باشند و برخی از برنامه‌های خود را با نظارت کامل به این گونه مؤسسات واگذار کنند چرا که سهیم کردن نیروهای مردمی در اجرای فعالیت‌ها همواره مثمر ثمر بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز