خبرگزاری کار ایران

معاون عملیات سازمان امداد و نجات اعلام کرد:

۴ هزار آسیب‌دیده حاصل حوادثیک‌هفته اخیر

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۲۴۵

در مجموع ۳۱۹ مورد از این حوادثجاده‌ای، ۴۴ مورد شهری، ۲۴ مورد برف و کولاک، ۱۷ مورد کوهستان و ۱۵۳ مورد مربوط به خدمات حضوری و مابقی مربوط به سایر حوادثبوده است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات اعلام کرد: ۶۰۷ مورد حادثه در یک‌هفته اخیر به‌وقوع پیوسته که در مجموع ۴ هزار و ۱۹۰ تن از هموطنان حادثه دیده‌اند.

به گزارش ایلنا؛ ناصر چرخ‌ساز با اشاره به حوادثرخ داده در کشور از ۳۰ آذر تا ۶ دی، گفت: در مجموع ۳۱۹ مورد از این حوادثجاده‌ای، ۴۴ مورد شهری، ۲۴ مورد برف و کولاک، ۱۷ مورد کوهستان و ۱۵۳ مورد مربوط به خدمات حضوری و مابقی مربوط به سایر حوادثبوده است.

اسکان ۲۵۲ نفر و نجات ۶۳۵ نفر

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه در این حوادثدر مجموع ۴ هزار و ۱۹۰ تن حادثه دیده‌اند، اظهار کرد: در این زمینه یک‌هزار و ۸۸۲ تن در برف و کولاک، یک هزار و ۵۳۵ تن در جاده، ۹۱ تن در شهر‌ها و مابقی در سایر موارد حادثه دیده‌اند و به ۳۹۸ تن هم خدمات حضوری ارائه شده است.

چرخ‌ساز مجموع افراد اسکان داده شده را ۲۵۲ تن عنوان کرد و گفت: مجموع آسیب‌دیدگان ۴ هزار و ۱۴۳ تن بوده‌اند که یک‌هزار و ۸۸۲ تن در برف و کولاک، یک هزار ۴۹۳ تن در جاده، ۸۷ تن در شهر، ۲۱ تن در کوهستان و مابقی در سایر حوادثآسیب دیده‌اند.

وی گفت: در حوادثهفته اخیر در مجموع ۶۳۵ تن نجات یافتند که ۳۶۵ تن به مراکز درمانی انتقال داده شده و ۲۷۰ تن سرپایی درمان شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز