خبرگزاری کار ایران

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلپایگان خبرداد:

اختصاص ۵ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی گلپایگان به معتادان بهبود یافته

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۵۲۷

فرد داوطلب برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی باید عضوی از یک خانواده آسیب دیده باشد یا خودش یک سال سابقه ترک اعتیاد از هرگونه مواد مخدری داشته باشد، تا بتواند تسهیلات اشتغال خانگی دریافت کند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلپایگان با بیان اینکه ۵ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی شهرستان به اشتغال معتادان بهبود یافته از اعتیاد تخصیص یافته است، تصریح کرد: فرم تکمیل در خواست مشاغل خانگی در اختیار دستگاه‌های دولتی قرار دارد که از خانواده معتادان در بند حمایت می‌کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گلپایگان، میثم سلیمانی در جلسه شورای مواد مخدر که در فرمانداری گلپایگان برگزارشد، بیان کرد: تفاهم‌نامه‌ای بین شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان و صندوق مهر امام رضا(ع) در زمینه اعطای تسهیلات به کارآفرینانی که معتادان بهبود یافته را به کارگیری کنند منعقد شده است که شرایط و ضوابط خاصی دارد.

وی تصریح کرد: فرد داوطلب برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی، باید عضوی از یک خانواده آسیب دیده باشد یا خودش یک سال سابقه ترک اعتیاد از هرگونه مواد مخدری داشته باشد تا بتواند تسهیلات اشتغال خانگی دریافت کند.

سلیمانی افزود: فرم در خواست اشتغال مشاغل خانگی دراختیار دستگاه‌های دولتی مانند کمیته امداد و بهزیستی، اداره زندان و شبکه بهداشت قرار داده شده است.

وی تصریح کرد: پس از تکمیل فرم‌ها از سوی داوطلب به اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی گلپایگان ارسال می‌شود، که این فرم‌ها به دبیرخانه اداره تعاون رفاه و تأمین اجتماعی استان فرستاده، و پس از تأیید استان، این افراد به بانک طرف قرار داد معرفی می‌شود.

سلیمانی بیان کرد: در راستای اشتغال معتادین بهبود یافته در جامعه ۵ درصد ازاعتبارات مشاغل خانگی شهرستان به اشتغال معتادان بهبود یافته تخصیص یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز