خبرگزاری کار ایران

سردار کریمی:

اطلاع رسانی شفاف؛ مهمترین رسالت اصحاب رسانه

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۶۱۹

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با بیان اینکه اطلاع رسانی شفاف، مهمترین رسالت خبرنگاران است، گفت: از آنجایی که عصر حاضر ، عصر ارتباطات و فناوری است، ضرورت افزایش سواد رسانه ای کارکنان پلیس در برخورد با پدیده های اجتماعی بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.

به گزارش ایلنا، سردار "مجید کریمی" در دوره آموزشی افزایش سواد رسانه ای که از طریق ویدئو کنفرانس برای روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور برگزار شد، گفت: از تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه که همواره در میدان حاضر هستند  و در آگاهی بخشی آحاد شهروندان جامعه نقش بسزایی دارند، قدردانی می کنم.

وی در ادامه به رسالت و فلسفه وجودی رسانه ها در جامعه اشاره و تصریح کرد: حقیقت گویی و اطلاع رسانی شفاف از مهمترین رسالت خبرنگاران و اصحاب رسانه است و در رسیدن به این مهم، علاوه بر توجه به اصل سرعت و دقت در انتشار اخبار، کسب اطلاعات از مراجع و منابع موثق همواره باید مد نظر قرار گیرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا عنوان کرد: ارتباط مستمر و دوسویه با اصحاب رسانه در انعکاس اخبار مرتبط با دستاوردهای پلیس مبارزه با مواد مخدر، در حوزه هایی نظیر کشف انواع مختلف مواد مخدر ، مبارزه  با قاچاق و ترانزیت و نیز عرضه و مصرف این بلای خانمان سوز تا حد زیادی می تواند به ارتقاء احساس امنیت و آرامش در بین شهروندان جامعه کمک کند.

سردار کریمی با تاکید بر ظرفیت و قدرت تاثیرگذار رسانه ها در سطح جامعه خاطر نشان کرد: از آنجایی که عصر حاضر ، عصر ارتباطات و فناوری نامیده می شود؛ هر روز شاهد افزایش دانش و بینش رسانه ای شهروندان هستیم، ضرورت افزایش سواد رسانه ای کارکنان پلیس در برخورد با پدیده های اجتماعی بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.

سردار کریمی در پایان با قدردانی از زحمات تمامی همکاران خود در سراسر کشور عنوان کرد: امیدواریم با تعامل مستمر و موثرتر با رسانه ها، شاهد کاهش هر چه بیشتر جرایم و آسیب های مرتبط با مواد مخدر و روانگردان ها در سطح جامعه باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز