خبرگزاری کار ایران

انتشار معاملات متوسط شهرداری تهران در وبسایت شفاف

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۰۲۱

عضو شورای شهر تهران از انتشار قراردادهای متوسط شهرداری در وبسایت شفاف خبر داد.

به گزارش ایلنا، بهاره آروین در صفحه توییتر خود نوشت: سقف قراردادهای منتشر شده روی وبسایت شفاف بازهم کاهش یافت و اکنون اطلاعات قراردادهای متوسط (بالای ۴۵ میلیون تومان) در دسترس عموم قرار دارد. پیش از این، اطلاعات قراردادهای بالای یک میلیارد تومان و سپس اطلاعات قراردادهای کلان (بالای ۴۵۰ میلیون تومان) روی شفاف منتشر شده بود.

او ادامه داد: معاملات متوسط هزینه‌ای از طریق استعلام قیمت انجام می‌شوند؛ به این صورت که قیمت کالا یا خدمت موردنظر حداقل از سه شرکت استعلام می‌شود و کمیسیون معاملات یکی از آن‌ها را برای انعقاد قرارداد انتخاب می‌کند. معاملات متوسط درآمدی نیز از طریق حراج انجام می‌شوند.

آروین اضافه کرد: متاسفانه در معاملات متوسط نیز گاهی فساد رخ می‌دهد؛ مثلا ممکن است برای گریز از مناقصه، معاملات کلان را به چند معامله متوسط تجزیه و استعلام قیمت را صوری برگزار کنند تا با پیمانکار مدنظر خود قرارداد ببندند. انتشار این معاملات در کاهش زمینه‌های فساد تاثیر زیادی خواهد داشت.

آروین در پایان یادآور شد: همانند قراردادهای کلان شهرداری تهران، اطلاعات قراردادهای متوسط نیز به‌صورت برخط و بدون دخالت دست به‌روز خواهد شد و امکان گزارش‌گیری در قالب فایل اکسل هم وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز