خبرگزاری کار ایران

چرخه استرداد ۲ میلیون تومان به حجاج کامل شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۹۱

آندسته از حجاج سال ۹۲ که ودیعه‌گذاری کرده بودند، جمعاً مبلغ ۲ میلیون تومان یعنی چیزی حدود ۲۰ درصد هزینه‌های پرداختی را بازپس گرفتند.

ایلنا: با هماهنگی کامل بین سازمان حج و زیارت و بانک ملی ایران و حمایت و هدایت نماینده محترم ولی فقیه در امور حج و زیارت، در یک نویت مبلغ ۹۰۰ هزار تومان تفاوت هزینه سفر حج به تمامی حجاج سالجاری تعلق گرفت و به حساب آنان واریز گردید.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت، خوشبختانه با هماهنگی کامل بین سازمان حج و زیارت و بانک ملی ایران و حمایت و هدایت نماینده محترم ولی فقیه در امور حج و زیارت، در یک نویت مبلغ ۹۰۰ هزار تومان تفاوت هزینه سفر حج به تمامی حجاج سالجاری تعلق گرفت و به حساب آنان واریز گردید.

در مرحله بعد مبلغ یک‌میلیون و یکصد هزار تومان طبق تفاهم، توسط بانک برای ۵۳۹۸۵ نفر از زائران حج تمتع امسال واریز شد.

بعلاوه در تعهد بانک ملی قرار گرفت تا برای ۲۲۰۳ نفر ودیعه گذار دیگر نیز تا پایان موسم حج امسال، مبلغ مذکور به حساب‌های ایشان واریز و قابل برداشت گردد.

بدین ترتیب آندسته از حجاج سال ۹۲ که ودیعه‌گذاری کرده بودند، جمعاً مبلغ ۲ میلیون تومان یعنی چیزی حدود ۲۰ درصد هزینه‌های پرداختی را بازپس گرفتند که این مهم موجب رضایت ایشان از خدمات مدیریتی سازمان حج و بعثه مقام معظم رهبری و رفع دغدغه‌های فکری این عزیزان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز