خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

روند کاهشی تردد در محورهای مواصلاتی در هفته گذشته/تداوم ممنوعیت ورود خودروهای با پلاک غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۳۷۹

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه میزان تردد در جاده ها در هفته گذشته روند کاهشی داشته است، گفت: ورود خودروها با پلاک غیربومی و خروج خودروها با پلاک بومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع و محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد کماکان ادامه خواهد داشت.

«سرهنگ احمد شیرانی» رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک در همه محورها روان است، گفت: به استثنای جاده شهداد نهبندان و خرم آباد پلدختر ، بقیه جاده های اصلی و مواصلاتی کشور باز است .

وی ادامه داد: متوسط  میزان تردد در جاده های کشور در هفته گذشته با توجه به افزایش شهرهای گروه قرمز و نارنجی و گسترش محدودیت های ترافیکی، روند کاهشی داشته است که بیانگر عمل به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در پرهیز از سفر است و لازم است از همکاری مردم در اجرای این طرح تشکر و قدردانی داشته باشیم.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: ورود خودروها با پلاک غیربومی و خروج خودروها با پلاک بومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع و محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد کماکان ادامه خواهد داشت.

سرهنگ شیرانی با بیان اینکه ناوگان حمل بار و مسافر از این محدودیتها مستثنی هستند، تصریح کرد: استان تهران و البرز بصورت یکپارچه دیده شده و تردد خودروهای متعلق به این دو استان تا آخرین حوزه استانی مجاز است. همچنین کنترل ترددها در جاده ها و شهرها توسط دوربینهای مکانیزه ثبت تخلف و تیمهای استقراری و گشتی پلیس انجام می گیرد.

وی ادامه داد: هموطنان در صورت نیاز به سفر ضروری با خودرو شخصی در این شرایط می توانند نسبت به اخذ مجوز از فرمانداری شهرها اقدام کنند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز