خبرگزاری کار ایران

کوهپایه‌زاده در گفت‌وگو با ایلنا:

انتخابات نظام پزشکی، حضوری برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۱۴۸

مسئول هیئت اجرایی انتخابات نظام پزشکی استان تهران به شرح جزئیات انتخابات نظام پزشکی پرداخت.

«جلیل کوهپایه‌زاده» مسئول هیئت اجرایی انتخابات نظام پزشکی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه جمعه ۲۵ تیرماه انتخابات نظام پزشکی کشور برگزار خواهد شد، گفت: این انتخابات در تهران و ۱۱ شهرستان استان برگزار می‌شود که از ۸ صبح تا ۸ بعد از ظهر در تهران و در سایر شهرستان‌ها از ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهر خواهد بود.

وی ادامه داد: در انتخابات تقریبا بین ۳۵۰ تا ۴۰۰ نفر تایید صلاحیت شده و کاندیدا هستند، نکته‌ای که وجود دارد این است که در سه شهرستان‌، کاندیداها به حد نصاب نرسیدند و به میان‌دوره‌ای رفتند.

کوهپایه زاده افزود: از این نظر سه شهرستان‌ ما شش ماه دیگر میان‌دوره‌ای برگزار می‌شود و آن ۸ شهرستان باقی مانده هم ۲۵ تیرماه رای‌گیری را بنا به دلایلی به صورت حضوری انجام خواهند داد.

وی گفت: رای‌گیری‌ها و انتخابات با پروتکل‌های کامل، تهویه مناسب، فاصله گذاری اجتماعی، رعایت ماسک و بهداشت فردی انجام می‌شود.

کوهپایه زاده افزود:  اقدام دیگر ما این است که در تهران، دانشگاه علوم پزشکی ایران میزبان باشد که در سه فضای کاملا مستقل این رویداد رخ دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز