خبرگزاری کار ایران

مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران:

پل کن تا پایان سال بازسازی می‌شود

کد خبر : ۱۱۰۸۵۱

بررسی‌های فنی نشان می‌دهد کوله‌های پل سابق تقاطع رودخانه کن پس از تحکیم و آماده سازی قابل استفاده خواهند بود و از این رو عملیات بولت گذاری و آرماتوربندی به منظور مهیا ساختن این کوله‌ها در حال انجام است.

ایلنا: مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از تلاش برای فراهم کردن شرایط فنی نصب پل اصلی تقاطع بزرگراه فتح با رودخانه کن به موازات ساخت قطعات این سازه فلزی در کارخانه مربوط خبر داد.

به گزارش ایلنا، " محمد حسن وساق " ضمن اعلام خبر فوق افزود: پل اصلی تقاطع بزرگراه فتح با رودخانه کن شامل سازه‌ای فلزی با دهانه ۵۲ متری و بدون پایه در بستر رودخانه می‌باشد.

وی با بیان آنکه باکس فلزی پل در حال ساخت در کارخانه مربوطه است، یادآور شد: بررسی‌های فنی نشان می‌دهد کوله‌های پل سابق تقاطع رودخانه کن پس از تحکیم و آماده سازی قابل استفاده خواهند بود و از این رو عملیات بولت گذاری و آرماتوربندی به منظور مهیا ساختن این کوله‌ها در حال انجام است.

مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در تشریح چگونگی تامین مسیرهای جایگزین ترافیکی در زمان نصب پل اصلی تقاطع بزرگراه فتح با رودخانه کن، از به کارگیری پل‌های موقت این تقاطع به عنوان مسیرهای انحراف ترافیکی خبر داد و گفت: پل‌های موقت تقاطع رودخانه کن تا زمان بهره برداری از پل اصلی به ترافیک عبوری از این تقاطع سرویس می‌دهند.

وساق تاکید کرد معماری پل اصلی تقاطع رودخانه کن با بزرگراه فتح با وجود استفاده از قطعات و ورق‌های فلزی واجد تمام شرایط زیبا‌شناختی پل‌های سواره رو شهری است.

به گفته وی عملیات ساخت ورق‌های فلزی مورد استفاده در عرشه پل تقاطع بزرگراه فتح با رودخانه کن با سرعت مناسبی ادامه دارد و پیش بینی می‌شود این سازه ترافیکی تا پایان سال جاری نصب و آماده بهره برداری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز