خبرگزاری کار ایران

پیام وزیر بهداشت به مناسبت روز خبرنگار

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۳۳۲

وزیر بهداشت در پیامی، فرا رسیدن 17 مردادماه و روز خبرنگار را تبریک گفت و تاکید کرد که "برای آگاه ساختن مردم از بیماری نوپدید و ویروس ناشناخته، لازم بوده تا حقیقت و واقعیت بی کم و کاست و با نهایت راستی و درستی در دسترس همگان قرار گیرد و این چنین شد که خبرنگاران بعنوان سفیران آگاهی بخشی در دل حادثه حاضر شدند تا رسالت خویش را ابلاغ کنند و حدیث روشنگری را عینیت بخشند."

به گزارش  ایلنا و به نقل از وبدا، متن این پیام به شرح زیر است: 

 
به نام خداوند جان و خرد
 
خداوند بلند مرتبه در کتاب آسمانی خود از خبری بزرگ سخن می گوید و جبرئیل امین، امانت دار و رساننده این خبر عظیم است. 
 
شاید در روزگار ما نیز بتوان بحران همه گیری کرونا را باید نبائی عظیم نامید. عمق و وسعت این حادثه چنان بزرگ است که گویی رستاخیز برپا شده است. 
 
برای آگاه ساختن مردم از بیماری نوپدید و ویروس ناشناخته، لازم بوده تا حقیقت و واقعیت بی کم و کاست و با نهایت راستی و درستی در دسترس همگان قرار گیرد و این چنین شد که خبرنگاران بعنوان سفیران آگاهی بخشی در دل حادثه حاضر شدند تا رسالت خویش را ابلاغ کنند و حدیث روشنگری را عینیت بخشند. 
 
اکنون بیش از یک سال و نیم از این واقعه می گذرد. اصحاب رسانه و خبرنگاران، دوشادوش مدافعان سلامت برای حفظ جان مردم این مرز و بوم تلاش می کنند و دانایی می بخشند. 
 
در آستانه هفدهم مرداد ماه و روز گرانسنگ خبرنگار با یادکردی از شهیدان خبرنگار، فرصت نیکویی است تا تلاش ها و زحمات اصحاب قلم و رسانه، خبرنگاران و روزنامه نگاران میهن را پاس بداریم و آثار ارزشمندشان را ارج نهیم. 
 
از این رو با ادای احترام به صاحبان قلم، روز خبرنگار را تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند لوح و قلم، برای همه این عزیزان سلامت و سعادت مسالت دارم.
 
 
دکتر سعید نمکی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز