خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناجا:

باید از فناوری‌های روز استفاده کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۷۹۷

فرمانده نیروی انتظامی گفت: بخشی از کارهایی که در گذشته در راستای هوشمندسازی پلیس انجام شده امروز به بهره‌برداری رسیده و خدمات از این طریق به مردم ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین اشتری در مراسم افتتاح طرح‌های هوشمندسازی پلیس و اپلیکیشن پلیس من که با حضور زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از فرماندهان ناجا برگزار شد، گفت: نیروی انتظامی با توجه به خدماتی که به مردم ارایه می دهد ضرورت هوشمندسازی خدمات را یک نیاز اصلی دید. در همین رابطه از سالهای گذشته در حوزه الکترونیکی و تقویت سامانه هایی که می تواند به ارایه خدمات و اجرای ماموریت‌ها کمک کند گام های خوبی برداشته شده است.

وی ادامه داد: بخشی از کارهایی که در گذشته در راستای هوشمندسازی پلیس انجام شده امروز به بهره‌برداری رسیده و خدمات از این طریق به مردم ارائه می‌شود.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: در این زمینه باید تجهیزات به روز داشته و از فناوری های روز استفاده کنیم و همکاران ما آموزش های لازم را ببینند و ما در این حوزه جوانان نخبه‌ای را داریم تا این ظرفیت را پیش ببریم و باید سرعت را در این خصوص بیشتر کنیم.

سردار اشتری با بیان اینکه در بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ناجا آمده است که نیروی انتظامی اگرچه از سازمانهای نیروی مسلح است اما یک سازمان خدمات رسان نیز است، گفت: از همین رو ما باید خدمات رسانی گسترده و سریعتری داشته باشیم و مردم این خدمات رسانی هوشمند را در زندگی خود حس کنند و گام های بهتری را در این خصوص برداریم. ما داده های خوبی داریم و باید حاکمیت بر این داده ها داشته و آنها را تحلیل کرده و با اشراف بر این داده ها خدمات بهتر و‌سریعتری ارایه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز