خبرگزاری کار ایران

با مساعدت هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران محقق شد؛

تجهیز بیمارستان ۸۵ تختخوابی مهدیشهر به دستگاه‌های استاندارد پزشکی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۶۹۵

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به اینکه بیمارستان ۸۵ تختخوابی مهدیشهر با مساعدت هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران مجهز به دستگاه‌ها و ملزومات پزشکی استاندارد شده است، گفت: این بیمارستان دارای بخش‌های درمانی همچون اتاق عمل، اورژانس، بخش ‌های جراحی، داخلی، دیالیز و CCU-ICU است.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر سمنان از جمله بیمارستان‌های جدید الاحداث بوده که با مساعدت هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران توانسته به جدیدترین دستگاه‌های پزشکی و به روز مجهز شود، در حال حاضر این بیمارستان ۸۵ تختخوابی گام موثری را در تسهیل خدمت رسانی به بیماران فراهم کرده است.

علی گوهری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان در خصوص مزایای تجهیز این بیمارستان جدید الاحداث اظهار کرد: بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر از لحاظ فضای فیزیکی و تجهیزات پزشکی دارای استاندارهای به روز بوده و در این راستا توسعه تخت‌های مناسب بیمارستانی و  بخش‌های CCU –ICU منجر شده تا خدمات درمانی بهتر، از اورژانس گرفته تا تمامی بخش‌ها و واحدهای بیمارستان ارائه شود.

وی با بیان اینکه تاکنون تجهیزاتی همچون ونتیلاتور، انواع مانیتور، تجهیزات اتاق عمل، اکسیژن‌ساز، تخت‌های بستری و ... با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی سمنان با وزارت بهداشت توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی تامین شده است، افزود: وجود تجهیزات و ملزومات پزشکی در مهدیشهر منجر شده تا علاوه بر خدمات تخصصی به سایر بیماران، افراد مبتلا به کرونا هم در این بیمارستان پذیرش و تحت درمان قرار گیرند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان خاطرنشان کرد: هرچه تجهیزات و خدمات استانداردتر باشند خدمات باکیفیت‌تری به بیماران ارائه خواهد شد؛ به لطف خدا تاکنون تجهیزات مورد نظر تا حدودی توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی تامین شده است و ما پیگیر سایر حواله‌ها از سوی معاونت درمان وزارت بهداشت هستیم تا این بیمارستان به تجهیز کامل برسد.

این متخصص بیماری‌های عفونی با بیان اینکه در بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر CCU-ICU  به همراه بخش‌های جداگانه به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داده شده است، یادآور شد: حجم درصد افراد واکسن زده در حال افزایش است و به تبع آن پیک پنجم کرونا کاهش پیدا کرده است و با سیر نزولی بیماران مبتلا به کووید مواجه‌ایم اما همچنان از مردم درخواست داریم که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز