خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۱۸ استان کشور/ اعلام مسیرهای مسدود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۶۴۹

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۱۸ استان کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به انسداد برخی از محورهای مواصلاتی گفت: در استان زنجان محور زنجان-طارم به علت بارش برف و کولاک، در استان خوزستان محور هندیجان-دیلم به علت بارش باران و آبگرفتگی، در استان البرز محور جدید هشتگرد-طالقان به علت بارش برف و کولاک و در استان کردستان محور سروآباد-پاوه(گردنه تته) به دلیل بارش برف مسدود است. 

وی ادامه داد: همچنین در استان های تهران و البرز آزادراه تهران-شمال و محور کرج-چالوس به دلیل بارش باران و سیلاب مسدود و مسیرجایگزین محور های هراز و فیروزکوه است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: هموطنانی که قصد سفر در جاده های را دارند می بایست آمادگی لازم برای رانندگی در شرایط برفی  را داشته باشند. همراه داشتن زنجیر چرخ و اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو قبل از سفر از الزامات رانندگی در این شرایط است. همچنین رعایت احتیاط در رانندگی و همچنین رانندگی با سرعت مطمئنه در این شرایط موکدا توصیه می گردد.

سرهنگ شیرانی همچنین تصریح کرد: تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت گزارش شده است و در سایر محورهای اصلی کشور ترافیک روان در جریان است.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت جوی گفت: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، زنجان، قزوین، قم، مازندران ، مرکزی ، همدان و کردستان گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان های اصفهان ، تهران ، لرستان ، چهارمحال و بختیاری ، مرکزی ، کهگیلویه و بویراحمد و گیلان گزارش شده است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز