خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون بازنشستگان ناجا خواستار شد؛

حرکت سریع برای توانمند سازی بازنشستگان

کد خبر : ۱۱۵۷۱۵

مدیریت بهینه برای استفاده از تمام فرصت‌ها و منابع در تمامی عرصه‌ها خصوصا اقتصادی و معیشتی با مشارکت جدی و فعال جامعه بازنشستگان ناجا یکی دیگر از جنبه‌های طرح جامع توانمندسازی به شمار می‌آید.

ایلنا: رئیس کانون بازنشستگان ناجا با اشاره به طرح جامع توانمند سازی بازنشستگان ناجا، گفت: امیدواریم با مشارکت جدی و فعال در آینده نزدیک، کانون بازنشستگان ناجا به نقطه مطلوب برسد.

به گزارش ایلنا، سردار مصطفی مکاوی‌پور در اولین همایش فرهنگی - هنری خانواده بزرگ بازنشستگان ناجا که با نام پروانگان در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت ۱۴ تن از مرزبانان گفت: هنر اعضای نیروهای مسلح هنر بر‌تر است، زیرا آنان با ایثار و نثار جان خود توشه امنیت پایدار، آرامش و سرافرازی را به ارمغان آوردند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی به تعبیر مقام معظم رهبری، نیروی مسلح اجتماعی است، گفت: انجام این رسالت و ماموریت در تمام عرصه‌های متنوع و متفاوت اجتماعی یک هنر محسوب می‌شود.

رئیس کانون بازنشستگان ناجا افزود: در راستای چشم انداز این کانون مبنی بر حفظ منزلت و کرامت اجتماعی پیشکسوتان و اعضای وابسته به ناجا در طرح جامع توانمند سازی به دو جنبه توجه شده است؛ شناسایی و ثبت تجارب پیشین و فعلی بازنشسته‌ها و خانواده‌های آنان در زمینه‌های مختلف دفاعی، انتظامی، اقتصادی، فرهنگی، علمی و سایر عرصه‌ها که برگزاری جشنواره پروانگان در این راستا است.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت بهینه برای استفاده از تمام فرصت‌ها و منابع در تمامی عرصه‌ها خصوصا اقتصادی و معیشتی با مشارکت جدی و فعال جامعه بازنشستگان ناجا یکی دیگر از جنبه‌های طرح جامع توانمندسازی به شمار می‌آید.

مکاوی‌پور با اشاره به تلفیق جشنواره فرهنگی و هنری پروانگان و محفل انس معنویت به مناسبت روز خانواده در تکریم بازنشستگان، گفت: این محفل انس در سراسر کشور با همکاری فرماندهی انتظامی استان‌ها برگزار شد، به گونه‌ای که سال گذشته ۶۰ هزار نفر از خانواده‌های بازنشستگان ناجا در این محفل شرکت کردند.

وی ضمن تقدیر از تدابیر و حمایت‌های فرمانده نیروی انتظامی از خانواده بزرگ کانون بازنشستگان و مستمری بگیران ناجا، گفت: امیدواریم با مشارکت جدی و فعال شما در آینده نزدیک کانون بازنشستگان ناجا به نقطه مطلوب برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز