خبرگزاری کار ایران

نامه چمران به کمیسیون ماده ۳۸ درباره پاساژ علاالدین/ رای دو طبقه اضافه بنا باید لغو شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۷۸۶

رئیس شورای شهر تهران گفت: رأی صادره در مورد ساخت اضافه دو طبقه بنا در علاء‌الدین باید لغو شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی چمران در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی درباره پاساژ علاالدین و رای کمیسیون ماده ۳۸ گفت: این کمیسیون مربوط به معاملات شهرداری و نه مسائل شهرسازی است، در حالی که در مورد ماجرای علاء‌الدین مسأله شهرسازی در کمیسیون مطرح شده است. در مدیریت سابق شهرداری و حدود ۵ سال پیش یک طبقه اضافه این ساختمان حذف شد و الان رای گرفتند که دو طبقه اضافه بسازند.

رئیس شورای شهر تهران گفت:  بر همین اساس روز گذشته نامه‌ای به کمیسیون ماده ۳۸ ارسال کردم که در آن تاکید شد در این کمیسیون تنها بحث معاملات و اختلافات شهرداری پیگیری می‌شود و باید در حیطه قانون و وظایف خود عمل کنند. پرونده این پاساژ در دوره گذشته نباید به این کمیسیون می‌رفته که به اشتباه یا هر دلیل دیگری رفته و چنین رایی داده شده است. قطعا و یقینا باید این رای برگردد و چنین چیزی عملیاتی نخواهد شد.

چمران با تأکید بر اینکه رأی صادره در مورد ساخت اضافه دو طبقه بنا در علاء‌الدین باید لغو شود گفت: جایی که خلاف داشت و بر اساس کمیسیون ماده ۱۰۰ آن را خراب کرده‌ایم الان مردم چه می‌گویند که دوباره تصمیم به ساخت دو طبقه اضافه  گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز