خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران:

باید راه شهدا را زنده نگه داریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۴۴۰

رئیس شورای شهر تهران گفت: یاد و نام شهدا را باید بزرگ بداریم، نه به این دلیل که آنها نیاز دارند چراکه آنها نیازی به این موارد ندارند و آن ما هستیم که نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی چمران در ابتدای جلسه امروز شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت: آغاز سال مسیحی را گرامی می داریم و امیدوارم سال مناسبی برای کشور و ملت ما، همه ی مسلمین و همه ی مردم جهان باشد.

او ادامه داد: سالی باشد که خون آشامان و مستکبرین چنگال های خود را از بدن های مردم مستضعف دنیا بیرون بکشند و مردم ما در همه ی نقاط گیتی بتوانند زندگی سعادت مندانه و آرام و سالمی را دنبال کنند. متاسفانه کسانی که دم از مسیح می زنند بدترین جنایات را در تاریخ مرتکب شدند و هم اکنون نیز مرتکب می شوند.

چمران گفت: روز گذشته سالگرد انتشار پیام تاریخی حضرت امام به گورباچف بود و یک تکان و زلزله ای در دنیا ایجاد شدو کمتر کسی فکر می کرد امام چنین پیامی را به یک رهبر سیاسی بزرگ بدهد و آنگونه سخن بگوید و دیدیم همان هایی که حضرت امام گفت چگونه عملیاتی شد و صدای شکستن تخت کمونیسم و فلسفه کمونیسم که در آن زمان امام شنیده بود عملیاتی شد و دیدیم چگونه این تفکر بعد از ۶۰ سال از دنیا رخت بست.

رئیس شورای شهر تهران اضافه کرد: امروز دوازدهم دی ماه و سالگرد رحلت آیت الله مصباح یزدی  است این روز را تسلیت می گویم و امیدواریم برای این دانشمندان بزرگ و کسانی که با رفتن آنها ضربه ای به جامعه اسلامی وارد می شود جایگزین های مناسبی داشته باشیم.

او افزود: فردا روز جهانی مقاومت و دومین سالگشت شهادت الگوی اخلاص، شهادت، شجاعت و مردم عمل و پاکی  و شهادت طلبی حاج قاسم سلیمانی است.در مورد مردان بزرگ هرچقدر صحبت کنیم گویی کمتر می تواند حق مطلب را ادا کند و برای حاج قاسم هرچه بگویی گویی کمتر توانسته ایم حق مطلب را ادا کنیم‌. انشالله این اسوه و سرمشق برای نسل امروز و فردای ما به خوبی تبیین شود.

رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: یاد و نام شهدا را باید بزرگ بداریم، نه به این دلیل که آنها نیاز دارند چراکه آنها نیازی به این موارد ندارند و آن ما هستیم که نیاز داریم. ما برای بقای مکتب و دین و میهن و کشور و انقلاب نیاز داریم که راه شهدا را بپیماییم و زنده نگه داریم تا خودمان زنده بمانیم. انشالله که همه ی ما در این تلاش موفق باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز