خبرگزاری کار ایران

نخستین جلسه کمیته مشورتی اقتصادی جمعیت هلال‌احمر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۳۷۴

«کمیته مشورتی اقتصادی جمعیت هلال‌احمر» به ریاست پیرحسین کولیوند باهدف مولدسازی اموال جمعیت شروع به کارکرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، عصر روز دوشنبه 13 دی‌ماه نخستین جلسه کمیته مشورتی اقتصادی جمعیت هلال‌احمر باهدف مولدسازی اموال و دارایی‌های این جمعیت به ریاست دکتر کولیوند برگزار شد.

در این نشست رئیس جمعیت گفت: مهم‌ترین علت تشکیل این کمیته بهره‌گیری از خرد جمعی است که می‌تواند باعث ارتقا سطح کیفی مجموعه شود.

دکتر کولیوند در ادامه افزود: یکی از موارد برنامه چهارگانه جمعیت هلال‌احمر موضوع اقتصادی و مولدسازی دارایی‌هاست.

رئیس جمعیت ادامه داد: در جمعیت کمیته‌ای تحت عنوان «کمیته مولدسازی» وجود دارد اما بنا به دلایلی در خصوص مولدسازی موفقیتی تاکنون حاصل نشده است.

وی تصریح کرد:بسیاری از شرکت‌های زیرمجموعه هلال‌احمر و برخی  اموال در جمعیت هلال‌احمر وجود دارد که نیاز است با برنامه ریزی منسجم به سوددهی برسند و این کمیته می‌تواند در برنامه ریزی این موضوع نقش کلیدی داشته باشد.

وی اظهار کرد: آن چیزی که جمعیت هلال‌احمر را زنده نگه می‌دارد اعتماد و اطمینان اجتماعی است و مهم‌ترین وظیفه من و همکارانم در اینجا پاسداری از آن است.

دکتر کولیوند با اشاره به ایجاد یک ساختار مالی پویا و پایدار در جمعیت هلال‌احمر گفت: این کمیته با سیاستگذاری اصولی می تواند کمک کند تا جمعیت یک ساختار مالی پویا و پایدار داشته باشد و چهره جدیدی از جمعیت هلال‌احمر در اذهان مردم شکل گیرد.

مقرر شد تا جلسات «کمیته مشورتی اقتصادی جمعیت هلال‌احمر» هر 15 روز یک‌بار با هماهنگی خزانه‌دار جمعیت تشکیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز