خبرگزاری کار ایران

وضعیت کیفی هوای تهران ناسالم است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۳۳

با توجه به اطلاعات دریافتی از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای حفاظت محیط زیست استان تهران، به آگاهی می‌رساند وضعیت کیفی هوای تهران به دلیل غلظت بیش از حد مجاز ذرات معلق، در شرایط ناسالم قرار دارد.

ایلنا: وضعیت کیفی هوای تهران به دلیل غلظت بیش از حد مجاز ذرات معلق، در شرایط ناسالم قرار دارد.

به گزارش ایلنا، ‌مرکز پایش آلودگی هوای استان تهران در اطلاعیه‌ای به‌ علت افزایش بیش از حد مجاز ذرات معلق، اعلام کرد: ‌با توجه به اطلاعات دریافتی از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای حفاظت محیط زیست استان تهران، به آگاهی می‌رساند وضعیت کیفی هوای تهران به دلیل غلظت بیش از حد مجاز ذرات معلق، در شرایط ناسالم قرار دارد.

بر همین اساس توصیه‌های بهداشتی از قبیل کاهش تردد و فعالیت افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای از جمله بیماران قلبی و ریوی و افراد سالمند در فضاهای باز، عدم تردد غیر ضروری در معابر برای کلیه افراد به ویژه سالمندان و کودکان، پرهیز از انجام فعالیت‌های شدید بدنی و فعالیت‌های ورزشی در فضای باز، مراقبت از کودکان و خردسالان(در سنین مهدکودک، پیش دبستانی و دبستان) به منظور کاهش تردد و حضور در فضای باز، عدم استفاده از وسایل نقلیه شخصی تا حد امکان، عدم هرگونه فعالیت که موجب تشدید آلایندگی هوا گردد نظیر سوزاندن ضایعات، عملیات قیرکاری، تردد با وسایط نقلیه معیوب، دقت در هنگام سوختگیری در جایگاه‌ها و جلوگیری از سر ریزد شدن بنزین و سایر سوخت‌ها جهت حفظ سلامت شهروندان اعلام می‌شود. شایان ذکر است وضعیت کیفی هوا از لحاظ سایر آلاینده‌های هوا در وضعیت سالم قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز