خبرگزاری کار ایران

اولویت‌ مرزبانی؛ ساماندهی شناور‌های دریایی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۵۳۴

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور گفت: ساماندهی شناور‌های دریایی در ۲ هزار و 7۰۰ کیلومتر مرز دریایی کشورمان جزو او لویت‌های مرزبانی است.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار " احمد علی گودرزی" در حاشیه  مراسم تکریم و  معارفه فرمانده مرزبانی استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تجهیز و ساماندهی شناورهای دریایی در مرزهای دریایی در شمال و جنوب کشور  از اولویت برنامه های مرزبانی است.

وی با اشاره به ورود  150 شناور سبک و سنگین در مرز‌های دریایی افزود: بحمدالله با تلاش مرزبانان انتظامی کشور ، 8 هزار و ۷۵۵ کیلومتر نوار مرزی ایران اسلامی امنیت پایدار و مطلوبی برخوردار است.

سردار گودرزی با تاکید بر توجه، همکاری و هماهنگی اعضای شورای تامین به امنیت در مناطق مرزی،تصریح کرد:فتنه های دشمنان، پیرامون مرزهای ایران اسلامی نمی تواند امنیت کشور را تهدید کند و مرزبانان با اقتدار کامل در برابر هرنوع تهدیدی ایستاده اند.

این مقام ارشد مرزبانی کشور بیان داشت: ساماندهی شناور‌های دریایی در ۲ هزار و 7۰۰ کیلومتر مرز دریایی کشورمان جزو اولویت‌های مرزبانی است.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با اشاره به اختصاص تجهیزات راهداری در توسعه جاده های مرزی خاطر نشان کرد: سربازان ولایت در مرزبانی گوش به فرمان مولایشان حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) هستند و  ما باید درکشتی ولایت باشیم تا به ساحل امنیت و  آرامش برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز