خبرگزاری کار ایران

طی ۶ ماه گذشته؛

انجام بیش از ۷ هزار تن لکه‌گیری آسفالت در معابر منطقه ۱۱

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۱۰۹

شهردار منطقه ۱۱ در تشریح اقدامات عمرانی انجام شده طی ۶ ماه گذشته از اجرای لکه گیری آسفالت به میزان بیش از ۷هزار تن و بیش از ۵۳ هزار متر مربع در بخش مرکزی شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید محمد موسوی شهردار منطقه ۱۱ در این باره گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و با توجه به اولویت‌های عمرانی در محله‌های قدیمی شهر تهران که از جمله آن‌ها می‌توان به روکش مکانیزه آسفالت، لکه گیری و پیاده روسازی اشاره کرد؛ معاونت فنی و عمرانی با احصاء نیازها و کارشناسی‌های انجام شده در سطح معابر و نیز درخواست‌های مردمی اقدام به برنامه ریزی و انجام عملیات عمرانی کرده است. 

موسوی در تشریح این اقدامات بیان کرد: روکش مکانیزه آسفالت به میزان ۲هزار و ۲۱۰ تن و متراژ ۱۶هزار و ۶۴۵ متر مربع در سطح معابر انجام شده است و طی همین مدت عملیات لکه گیری آسفالت به میزان ۷هزار و ۲تن و متراژ ۵۳هزار ۴۶ متر مربع به پایان رسیده است. 

به گفته شهردار منطقه ۱۱ در ۶ ماه گذشته ۷هزار و ۴۷۰ متر طول اجرای نهر و جدول در معابر سطح منطقه انجام شده است. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، او همچنین با اشاره به پیاده روسازی‌های سطح منطقه گفت: پیاده رو سازی خیابان ابهری به متراژ ۲۶۰ متر طول، خیابان هجدهم به متراژ ۲۷۰مترطول، خیابان حیدری فردبه متراژ ۲۵۰ مترطول، خیابان کاشان به متراژ ۷۷۰ مترطول، خیابان هاتف به متراژ ۴۲۰ مترطول، خیابان شوش شرقی به متراژ ۵۴۰ متر طول و خیابان برزگر به میزان ۹۰ مترطول از سوی معاونت فنی و عمرانی این منطقه انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز