خبرگزاری کار ایران

توضیح سازمان حج و زیارت درباره کاهش قیمت سفر به سوریه

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۳۴۳

رییس سازمان حج و زیارت توضیحاتی درباره کاهش قیمت سفر به سوریه اعلام کرد و گفت: تاکنون ۵۰۰ زائر به سوریه اعزام شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت درباره جزییات کاهش هزینه سفر به سوریه و فرآیند ثبت‌نام گفت: بعد از اینکه سفرهای زیارتی از حدود یک ماه گذشته راه‌اندازی شد، گروه‌های مختلف را اعزام کردیم.

وی ادامه داد: در بازار سوریه با قراردادهای جدیدی که بسته شد و همچنین با حمایتی که وزیر راه و شهرسازی و رییس کمیسیون مشترک ایران و سوریه در سفر اخیر صورت گرفت درباره بحث ورود شرکت‌های هواپیمایی دیگر برای عرصه خدمات به زائران نیز  صحبت شد و توانستیم قیمت‌های اصلاحی جدیدی در این زمینه داشته باشیم.

رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به قیمت‌های اصلاحی گفت: توانستیم برای سه شب حضور حدود ۷ میلیون و ۹۰۰  هزار تومان قرارداد ببندیم که نسبت به قرارداد قبلی حدود ۹۰۰هزار و ۹۸ تومان کاهش قیمت دارد و برای ۴ شب که حدود ۹ و میلیون ۹۰۰ تومان بود توانستیم با هشت میلیون و ۳۰۰ تومان قرارداد ببندیم که حدود یک و نیم میلیون کاهش قیمت دارد.

رشیدیان تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم در عین حال که کیفیت خدمات را حفظ می کنیم بتوانیم قیمت‌ها را کاهش دهیم و بتوانیم خدمات بهتری را ارائه کنیم.

وی درباره پیش‌ثبت‌نام از زائران گفت: پیش‌ثبت‌نامی در این زمینه اعلام شده است و تاکنون بیش از ۵ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند و این افراد به دفاتر خدمات زیارتی در شهرستان‌ها ارجاع داده خواهند شد و کار ثبت‌نام در آنجا انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۵۰۰ زائر اعزام شده‌اند، تصریح کرد: وقتی قراردادها کاهش پیدا کرد بسته‌های جدید را اعلام کردیم و از این به بعد زائران با قیمت این بسته‌های جدید اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز