خبرگزاری کار ایران

آغاز پذیرش غیرحضوری پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور از امروز

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۱۵۰

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور از آغاز پذیرش غیرحضوری پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور از امروز ۱۸ بهمن ماه خبر داد و گفت: کلیه پذیرفته شدگان از امروز تا ۲۳ بهمن ماه فرصت دارند برای پذیرش غیرحضوری به سامانه گلستان به نشانی reg. pnu. ac. ir مراجعه کنند.

به گزارش ایلنا، محسن حیدری با اشاره به خلاصه مراحل پذیرش گفت: پذیرفته شدگان در مرحله اول باید ضمن تکمیل مشخصات در سیستم گلستان نسبت به ارسال مدارک و دریافت گزارش ۲۶۰ اقدام کنند که جزئیات کامل آن در سامانه گلستان درج شده است. 

وی مسیر تکمیل اطلاعات و ارسال مدارک در مرحله دوم را از طریق آموزش==> دانشجو==> پذیرش غیرحضوری==> «پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود» در سامانه گلستان عنوان کرد و افزود: کلیه پذیرفته شدگان باید بعد از تکمیل مرحله دوم ضمن هماهنگی با مرکز قبولی از تاریخ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ الی ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۰نسبت به تشکیل پرونده فیزیکی و ثبت پذیرش نهایی اقدام نموده و سپس با شناسه کاربری: شماره دانشجویی، گذرواژه: شماره شناسنامه جهت ثبت نام و انتخاب واحد از تاریخ ۱۹بهمن ماه سال جاری مجددا به سیستم گلستان مراجعه کنند. 

وی با عنوان اینکه کلیه دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهریه ثابت هستند و در صورت‌عدم پرداخت، امکان انجام انتخاب واحد ایشان مقدور نخواهد بود، افزود: دانشجویان می‌توانند از طریق؛ دریافت گزارش ۱۶۳ از مسیر منوی اصلی –> آموزش –> گزارش‌های آموزش –> شهریه –> لیست‌ها و آمارها–> فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور یا پرداخت الکترونیکی شهریه از مسیر؛ منوی اصلی –> آموزش –> شهریه –> پرداختهای الکترونیکی دانشجو نسبت به پرداخت شهریه خود اقدام کنند. 

وی یادآور شد: پس از پرداخت شهریه دانشجویان می‌توانند ازطریق مسیر؛ ثبت نام ==> عملیات ثبت نام ==> «ثبت نام اصلی» در سامانه گلستان نسبت به انتخاب واحد اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز