خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران بستر مناسبی برای کمک به حل مشکل اشتغال ایثارگران است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۵۸۷

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دهمین نشست هیئت امنای صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران با تأکید بر ضرورت هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف در جهت حل مشکل اشتغال در کشور، گفت: صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران بستر بسیار مناسبی برای کمک به حل مشکل اشتغال ایثارگران است.

به گزارش ایلنا به نقل از ایثار، حجت‌الله عبدالملکی در این نشست گفت: با مصوباتی که شورای عالی اشتغال داشته‌ است تلاش کرده‌ایم به سمت هم‌افزایی بین دستگاه‌های مختلف در جهت اشتغال‌زایی پیش برویم.

وی افزود: موضوع اشتغال ایثارگران دارای اهمیت بسیار زیادی است و صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران نیز بستر بسیار خوبی برای کمک به حل این مشکل است و البته این صندوق نیاز به تقویت دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تعریف عنوان فرد شاغل، تصریح کرد: طبق آمارهای رسمی تعدادی از افراد جامعه بیکار هستند و تعدادی نیز دارای اشتغال ناقص یا ناپایدار یا اشتغال کم‌درآمد هستند و برخی نیز اشتغال غیر‌رسمی و بدون بیمه دارند که باید در مورد همه این افراد برنامه‌های مناسب اجرایی شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نشست بر اهمیت آموزش و توانمندسازی شغلی ایثارگران پیش از ورود به حوزه اشتغال‌زایی تأکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز