خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهمنامه همکاری بین ستاد سمن ها و بسیج دانشجویی و میراث فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۷۷۰

با انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی میان ستاد سمن‌های شهر تهران با سازمان بسیج دانشجویی و میراث فرهنگی تهران، اعضای سمن‌های فعال در تهران می‌توانند از ظرفیت‌های بسیج دانشجویی و میراث فرهنگی بهره مند شوند.

به گزارش ایلنا، امروز تفاهم‌نامه هایی ما بین ستاد توان افزایی شهر تهران و سازمان بسیج دانشجویی و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  استان تهران با هدف تقویت و توسعه خدمت رسانی به سمن‌ها، در هفته سازمان‌های مردم نهاد به امضاء رسید.
این 2 تفاهمنامه به امضای سید احمد علوی، سرپرست ستاد سمن های شهر تهران و پرهام جانفشان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران و صادق مفرد، معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی رسید.
با انعقاد این تفاهمنامه زمینه استفاده اعضای سمن های فعال در شهر تهران از ظرفیت‌ها و زیرساختهای بسیج دانشجویی و میراث فرهنگی مهیا می‌شود.
ستاد سمن‌های شهر تهران در تفاهم نامه‌ای که با بسیج دانشجویی امضاء کرده است، انتظار دارد اهدافی  همچون توسعه مشارکت داوطلبانه و ترویج فرهنگ مشارکت پذیری، استعدادیابی، شناسایی، ساماندهی و توانمندسازی سمن‌ها و سام‌ها و گروه‌های جهادی تهران، ری و تجریش تقویت شده و در راستای افزایش دانش و مهارت سمن‌ها، سام‌ها (گروه‌های اجتماع محور)، گروه‌های مذهبی و جهادی گام برداشته شود.


در تفاهم نامه با میراث فرهنگی نیز انتظار است تا به منظور شناساندن دارایی‌ها و آثار طبیعی و فرهنگی شهر تهران و  افزایش آگاهی عمومی در خصوص میراث فرهنگی ملموس و غیر ملموس همکاری‌ها و آموزش های لازم در اختیار سمن‌ها قرار گیرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز