خبرگزاری کار ایران

قاسم احمدی لاشکی در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش مازندران:

۹۰ در صد مشکلات مراجعان در دیدار مردمی در خصوص نیروی انسانی بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۴۴۱

۹۰ در صد مشکلات آن‌ها در خصوص نیروی انسانی بود. متاسفانه ما وضعیت سامان‌دهی را صرفا در زمینه معلمان می‌بینیم و توجه چندانی به قشر خدمات، معاونان، معلم ورزش و دیگر کارکنان نداریم. باید به گونه‌ای عمل کنیم که بر تمامی اقشار فرهنگی تمرکز لازم را داشته و به بهترین نحو ممکن ساماندهی نیروی انسانی را انجام دهیم تا به مشکل برنخوریم.

به گزارش ایلنا،‌ قاسم احمدی لاشکی در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش مازندران گفت: همه در تلاش هستیم که تعلیم و تربیت به وضعیت عادی بر گردد و موظف هستیم کلاس‌ها را به صورت حضوری برگزار کنیم. با مجازی شدن کلاس‌های درس وضعیت آموزش دچار اختلال شده و باید کلاس‌ها را تا جایی که می‌توانیم به‌صورت حضوری برگزار کنیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سازمان‌دهی نیروی انسانی، تصریح کرد: در دیدار امروزم با فرهنگیان و مردم ۹۰ در صد مشکلات آن‌ها در خصوص نیروی انسانی بود. متاسفانه ما وضعیت سامان‌دهی را صرفا در زمینه معلمان می‌بینیم و توجه چندانی به قشر خدمات، معاونان، معلم ورزش و دیگر کارکنان نداریم. باید به گونه‌ای عمل کنیم که بر تمامی اقشار فرهنگی تمرکز لازم را داشته و به بهترین نحو ممکن ساماندهی نیروی انسانی را انجام دهیم تا به مشکل برنخوریم.

احمدی لاشکی همچنین در بحث خود راجع به مستندسازی املاک، گفت: آموزش و پرورش استان مازندران ۴هزار و ۱۴۵ ملک دارد که ۱۷۲۹ ملک دارای سند است. روند سند دار کردن املاک در آموزش و پرورش مازندران از ابتدای سال ۱۴۰۰ خوب است و در حدود ۲۰۰ سند دفترچه‌ای تبدیل به سند تک‌برگ دولتی شده است. این روند با توجه به زمان‌بر بودن پروسه در سال ۱۴۰۱ باید با برنامه‌ریزی دقیق و جدی ادامه پیدا کند تا هرچه بیشتر املاک آموزش و پرورش مستندسازی و تثبیت مالکیت شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اشاره به بحث رتبه‌بندی معلمان خبر داد: بحث رتبه‌بندی معلمان فراز و فرودهای کلانی داشت اما بالاخره با زحمت تمامی مسئولان به ثمر رسید و اگر ایراداتی دارد قانون می‌تواند در آینده اصلاح شود زیرا اصل بر ریل‌گذاری است. بسیاری از قوانینی که اجرا می‌کنیم برای ۲۰ یا ۳۰ سال قبل است که بالاخره اصلاح می‌شود و این رفت و برگشت‌های فراوان در آخر نتیجه نسبتا خوبی داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز