خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امور دانشجویان:

مدیران سازمان از میان جوانان انقلابی و دارای انگیزه خدمت انتخاب شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۳۷۷

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان در آیین معارفه سرپرست ادارات کل امور دانشجویان داخل و مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی، جوان انقلابی بودن و داشتن انگیزه خدمت را یکی از شاخص‌های انتصاب مدیران سازمان اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، هاشم داداش‌پور در این آیین، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: همانطور که در بازدید اخیر وزیر علوم از سازمان و در جمع مدیران سازمان مطرح شد؛ معیار انتخاب مدیران سازمان در دوره جدید، میدان دادن به جوانان انقلابی دارای انگیزه خدمت و دارای تخصص و تعهد بود و سعی شد افرادی انتخاب شوند که بتوانند امور سازمان را به بهترین و سریعترین شکل ممکن به انجام برسانند.

وی افزود: پرهیز از جناح‌بندی‌های سیاسی و دادن امکان فرصت به منابع انسانی ارزشمند دور از مرکز نیز از معیارهای دیگر بود که به ما فرصت داد تا از ظرفیت‌های مدیریتی موجود در دانشگاه‌های مختلف استفاده کنیم و انتخاب‌هایمان منحصر به استان تهران نباشد.

در ادامه این آیین، ابوالفضل دانشور به عنوان سرپرست اداره کل امور دانشجویان داخل معرفی و از زحمات نوزری مدیر کل اسبق این اداره قدردانی شد.

همچنین مجتبی شرانجانی به عنوان مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی معرفی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز