خبرگزاری کار ایران

آمادگی انتظامی و ترافیکی پلیس برای ماه رمضان/ استقرار پلیس در محل برگزاری مراسم‌های مذهبی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۷۵۱

​رئیس پلیس پایتخت از در نظر گرفتن تمهیدات لازم انتظامی و ترافیکی برای برقراری امنیت و آرامش و انضباط در برگزاری مراسم ماه رمضان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی اظهار کرد: در ضیافت و مهمانی ماه رمضان سفره رحمت و مغفرت خداوند متعال گسترده است.

وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان ماهی است که بنا بر روایات وارده از معصومین گرانقدر ما اول آن رحمت، میانه آن مغفرت و پایان آن رهایی از آتش جهنم است که انشاالله مشمول رحمت، غفران و لطف بیکران خداوند متعال باشیم.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ حسینه چهارده معصوم علیهم السلام میزبان عاشقان و مشتاقان و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت با حضور مداحان سرشناس کشوری از جمله حاج محمد رضا طاهری و حسین طاهری است، گفت: در ماه رمضان نیز در حسینیه چهارده معصوم علیهم السلام ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ میزبان مهمانان ضیافت رمضان خواهیم بود.

وی گفت: مراسم مناجات ماه رمضان از شب اول ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۴ تا یک بامداد با سخنرانی علمای اعلام و حج اسلام  عالی، مهدی شریف و مصطفی کرمی و حسن آبادی و دکتر قنبری برگزار می‌شود. 

سردار رحیمی با اشاره به پخش زنده این مراسم از شبکه دو سیما، گفت: همه تمهیدات لازم انتظامی و ترافیکی  برای برقراری امنیت و آرامش و انضباط در برگزاری  مراسم ماه مبارک رمضان برای شهروندان پایتخت اندیشیده شده است و گشت های راهور و پیشگیری و یگان امداد در سطح شهر و محل های برگزاری مراسم مذهبی مستقر خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز