خبرگزاری کار ایران

در تعطیلات نوروز مشکل انتظامی،‌ ترافیکی و امنیتی نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۷۶۷

​رئیس پلیس پایتخت گفت: در تعطیلات نوروزی گشت‌های پیاده، موتوری و خودرویی بصورت محسوس و نامحسوس در حوزه تهران بزرگ به طور شبانه روزی در حال ماموریت و انجام وظیفه بودند و با تلاش های صورت گرفته هیچگونه مساله و مشکل انتظامی، ترافیکی و امنیتی خاصی در پایتخت نداشته ایم.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی با بیان اینکه طی تعطیلات نوروزی همه توان، امکانات و تلاش خود را به کار گرفتیم تا خدشه‌ای به امنیت و آرامش شهروندان وارد نشود گفت: در روزهای پایانی اسفند ماه با تشکیل قرارگاه امام علی علیه السلام به صورت روزانه تدابیر و تمهیدات لازم انتظامی و ترافیکی برای ثبیت و حفظ امنیت و انضباط و آرامش شهروندان و جلوگیری از سوء استفاده سارقان و مجرمان اعلام و اجرا می شد.

وی ادامه داد: طی این مدت طرح‌های مختلف انتظامی از جمله طرح تشدید مقابله با سارقان و مالخران،‌ جمع آوری معتادان متجاهر،‌ اجرای گشت‌های هدفمند با آنالیز جغرافیا و زمان وقوع جرایم مختلف صورت گرفت. همچنین در حوزه ترافیکی طرح برخورد و مقابله با سرعت زیاد با توجه به خلوتی معابر و اتوبان ها که می‌توانست خطر آفرین باشد، اجرا شد.

رییس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه از همه توان خود استفاده کردیم تا خدشه‌ای به امنیت و آرامش شهروندان وارد نشود، گفت: طرح نوروزی در پایتخت تا پایان با قدرت و کیفیت انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه نوروزی توامان با امنیت و آرامش را سپری کردیم، گفت: در تعطیلات نوروزی گشت‌های پیاده، موتوری و خودرویی بصورت محسوس و نامحسوس در حوزه تهران بزرگ به طور شبانه روزی در حال ماموریت و انجام وظیفه بودند و با تلاش های صورت گرفته هیچگونه مساله و مشکل انتظامی، ترافیکی و امنیتی خاصی در پایتخت نداشته‌ایم. 

رحیمی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و اینکه مراسم مناجات در طول این ماه در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از ساعت 24 تا دو بامداد با حضور مداحان و سخنرانان مطرح کشوری هیئت مکتب الزهرا سلام الله علیها  اجرا و این مراسم از شبکه دو سیما بصورت مستقیم پخش خواهد شد ، گفت: تمهیدات لازم ترافیکی، انتظامی اندیشیده شده است و همچنین گشت‌های اماکن در حوزه بازدید از اصناف در این مدت فعالیت بیشتری خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز