خبرگزاری کار ایران

به دستور شهردار تهران؛

قرارگاه توسعه حمل و نقل همگانی و پاک در شهرداری تهران تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۶۶۲

​به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک، «قرارگاه توسعه حمل و نقل همگانی و پاک» شهر تهران تشکیل می‌شود.

به گزارش ایلنا مجتبی شفیعی درخصوص تشکیل این قرارگاه در شهرداری تهران گفت: به دستور شهردار تهران این قرارگاه با هدف جبران ضعف‌ها و عقب ماندگی‌های جدی در سامانه‌های حمل و نقل همگانی شهر همچنین توسعه حمل و نقل پاک و انسان‌محور در شهرداری تهران تشکیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کمبود و فرسودگی جدی زیرساخت‌ها، ناوگان و تجهیزات حمل و نقل همگانی تهران از سویی و سهم قابل توجه حمل و نقل در آلایندگی زیست محیطی از سوی دیگر موجب شده است شهرداری تهران اقدامات خود را برای کاهش این مشکلات در قالب این قرارگاه برنامه‌ریزی و پیگیری کند.

معاون شهردار تهران درباره اعضای این قرارگاه اظهار کرد: این قرارگاه به ریاست شهردار تهران و به دبیری معاونت حمل و نقل و ترافیک و عضویت کلیه مدیران ذیربط تشکیل می‌شود و با پیگیری مستمرِ اجرای مصوبات، برنامه‌های کلان شهرداری را در موضوعات مرتبط دنبال خواهد کرد. 

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، شفیعی با اشاره به موضوعات مورد پیگیری از سوی این قرارگاه گفت: موضوعاتی از قبیل توسعه انواع ناوگان حمل و نقل همگانی شامل واگن‌ مترو، اتوبوس، تاکسی و ون ، نوسازی و تعمیرات اساسی ناوگان حمل و نقل همگانی، تکمیل نواقص و بهسازی تجهیزات مربوطه، رفع مشکلات مدیریتی در حوزه بهره‌برداری، توسعه برقی‌سازی انواع ناوگان سبک و سنگین حمل و نقل شهری،توسعه حمل و نقل انسان‌محور توسعه روش‌های دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی و سایر برنامه‌های مربوط به این حوزه در دستور کار این قرارگاه خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز