خبرگزاری کار ایران

میزان مرگ و میر فقرا در آمریکا به دلیل کرونا بسیار بیشتر از ثروتمندان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۹۸۸

مطالعه‌ای که توسط یک سازمان برای فقرا منتشر شد، نشان داد که میزان مرگ و میر در میان آمریکایی‌هایی که در شهرستان‌های فقیرتر زندگی می‌کنند در طول همه‌گیری، تقریباً دو برابر نرخ مرگ و میر در شهرستان‌های ثروتمند است.

این مطالعه که توسط گروه Poor People's Campaign انجام شد و بر داده‌های درآمد و مرگ و میر در بیش از 3200 شهرستان ایالات متحده تکیه داشت، شکاف بزرگ‌تری را در طول شیوع سویه دلتا نشان داد که مبنای موج چهارم همه‌گیری ویروس کرونا بود. در ایالات متحده، زمانی که کسانی که در شهرستان ها زندگی می کردند جان خود را از دست دادند. احتمال مرگ در شهرستان های کم درآمد پنج برابر بیشتر در شهرستان های با درآمد بالاتر است.

متوسط ​​نرخ فقر در 300 شهرستان با بالاترین نرخ مرگ و میر 45 درصد است و متوسط ​​درآمد خانوارها 23000 دلار کمتر از شهرستان هایی است که کمترین میزان مرگ و میر را دارند.

ویلیام باربر، مدیر کمپین مردم فقیر، یک فعال، گفت: "بی توجهی به فقرا و کم درآمدها در این کشور در طول همه گیری کرونا غیراخلاقی، تکان دهنده و ناعادلانه است، به ویژه با توجه به تریلیون ها دلاری که نهادهای انتفاعی جمع آوری کرده اند." گروهی که هدف آن اصلاح نابرابری درآمد در ایالات متحده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز