خبرگزاری کار ایران

هم زمان با سالروز فتح خرمشهر؛

اختتامیه اولین جشنواره عکس بهشت حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۵۰۴

سازمان بهشت حضرت زهرا(س) اولین جشنواره عکس با موضوع پنجشنبه و جمعه آخر سال، نوروز و تزئین سفره هفت سین در گلزار شهدا و قطعات عمومی، فضاسازی‌های عمومی در بهشت حضرت زهرا(س) و حرم مطهر امام(ره)، شب‌های قدر و خدمات رسانی نیروهای خدوم این سازمان را برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، فراخوان این جشنواره در هفته اول اردیبهشت منتشر می‌شود و اول خردادماه ۱۴۰۱ آخرین روز ارسال آثار به دبیرخانه خواهد بود. 

گفتنی است پیش از این فراخوان جشنواره با موضوع پنجشنبه آخر سال و آیین‌های نوروزی تزئین شده توسط خانواده‌ها در فضای آرامستان اطلاع‌رسانی شده بود که به دلیل استقبال هنرمندان از جشنواره و ارسال گسترده آثار مقرر شد بخش‌های دیگر به این جشنواره اضافه شود. 

جشنواره عکس بهشت به صورت ملی برگزار می‌شود و محدودیتی در ارسال آثار به دبیرخانه وجود ندارد. 

به گزارش روابط عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا (س)، علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال آثار خود به صورت فایل اصلی و نسخه دیجیتال به سامانه دائمی جشنواره‌ها و رویدادهای آژانس عکس تهران به نشانی ir. tehranpicturefestival بدون مراجعه حضوری به دبیرخانه ارسال و در این رویداد فرهنگی هنری شرکت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز