خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد:

آتش‌سوزی در خوابگاه دانشجویی ۴۰۰ نفره در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۵۳۰

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حریق در یک خوابگاه پسرانه دانشجویی خبر داد.

«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: یک مورد حریق در ساختمان ۱۰ طبقه تجمعی در ساعت ۲۳:۳۱ شب گذشته واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان به آفرین به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: محل حادثه خوابگاه دانشجویی یکی از دانشگاه‌های کشور بود و حدود ۴۰۰ آقا در این محل حضور داشتند. در قسمت حیاط پشتی این ساختمان به مساحت حدود ۱۵ متر مربع حریقی اتفاق افتاده بود. این قسمت از ساختمان به محلی برای نگهداری از ضایعات بدل شده و همین موضوع منجر به آتش سوزی و بلندشدن دود زیادی از آن محل شده بود. 

 ملکی با بیان اینکه دود حاصل از این حریق به راهرو و طبقات وارد شده و حتی به سقف های کاذب رفته بود، تصریح کرد: تعدادی از دانشجویان از ساختمان خارج شده بودند،  حدودا ۷۰ نفر هم در پشت بام و تعدادی هم در اتاق ها و طبقات حضور داشتند که در مجموع آتش‌نشانان حدود ۱۵۰ نفر را از ساختمان خارج کردند. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: دراین حادثه ۱۱ نفر دچار دودگرفتگی شدند که ۱۰ نفر در محل درمان شده و یک تن به بیمارستان منتقل شد.

به گفته ملکی این عملیات در ساعت۱:۱۵ به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز