خبرگزاری کار ایران

طهرانچی:

سرمایه‌ها به دنبال مدرک نیستند به دنبال آینده‌سازی هستند/ این سرزمین معدن توانایی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۳۱۹

رئیس دانشگاه آزاد گفت: سرمایه‌ها به دنبال مدرک نیستند به دنبال آینده‌سازی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد در مراسم رویداد ملی عصر امید چهارشنبه ۱۱ خردادماه و پس از رونمایی از دو کتاب گفت:این رویداد نشان داد جوانان کشور چه همت بالایی برای پیشرفت دارند و از سراسر کشور گرد هم آمدند و حالا اینجا یکدیگر را دیدند. این رویداد چهارسوق است، چارسوق نهادهای مالی، بازارها و...

او گفت: تک تک ایده‌ها باید از سوی مدیران پیگیری شود تا با نهاد‌های مالی هدایت کننده به هدف برسند. این سرزمین معدن توانایی است؛ همانطور که رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی می‌فرمایند.

طهرانچی ادامه داد: هم منابع مالی هم سرمایه مالی در کشور ما بی‌نظیر است. مدیران باید خادم، تلاشگر و پیونددهنده این عناصر برای پیشرفت باشند. هرچه غیر از این، اشتباه است. ما باید خود را نبینیم، فقط میدان خدمت را ببینیم. مدیران واحدهای دانشگاهی، دانشگاه آزاد را دیده‌اند که چه غظمتی دارد. این سرمایه‌ها به دنبال مدرک نیستند به دنبال آینده‌سازی هستند.

رئیس دانشگاه آزاد با تاکید به اینکه بساطی که امروز پهن شد، فرصتی بود که دانشگاه آزاد فراهم کرد، گفت: مرغ‌ها به دنبال سیمرغ رفتند ولی بدانید سیمرغ خودتان هستید.

طهراچی با اشاره به مسئولیت پژوهشگران گفت: باید از این به بعد در شهرها به دنبال کشف استعداد باشید و این استعداد را به ظهور برسانید. ایده سازی مثل سایر آرایش‌ها فقط نمایش ایده نیست و تا رساندن به سرمایه ادامه دارد. مسئولیت مدیران ایده آرایی جوانان است تا محیط بروز و رشد را فراهم کنند و بعد محیط گلخانه‌ای و از آنجا وارد عرصه واقعی شوند‌ تا اینکه به نهاد سرمایه گزاری برسند. خروجی به تعداد فارغ التحصیلان شما نیست، به تعداد شرکت های دانش بنیانی است که می توانید از دانشجویان‌تان تشکیل بدهید. ما دنبال تعداد مقاله نیستیم، مقاله مقدمه کار بزرگتر است‌.

او در خاتمه تاکید کرد: ایده را باید به پدیده تبدیل کنیم و از این به بعد سوال ما این است که چه تعداد ایده‌پروری داشته‌اید؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز