خبرگزاری کار ایران

امام به ما روح اعتماد و خود باوری بخشید

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۱۰۳

رئیس پلیس پایتخت گفت: امام به ما روح اعتماد و خود باوری بخشید.

به گزارش ایلنا، سردار "حسین رحیمی" با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان و قیام پانزدهم خرداد سال 42، بیان داشت: امام خمینی (ره) احیاگر اسلام ناب محمدی در عصری بودند که همه قدرت های جهان برای منزوی کردن دین و معنویت تلاش می کردند، او حکومتی را بر پایه دین و ارزش های اخلاقی ایجاد کردند و حکومتی اسلامی را پایه ریزی کردند که امروز الگوی سایر مسلمانان جهان است.

وی با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی مرز های دنیا را درنوردیده است و نام و یاد امام خمینی (ره) بر تارک انقلاب اسلامی ما می درخشد، عنوان داشت: باید سیره و راهبرد و جهان بینی  امام خمینی که در حقیقت دفاع از مظلومان و ستم دیدگان جهان و همچنین مقابله و مبارزه با ظالمان و مستکبران عالم بود به درستی تبیین شود.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه امام خمینی اسلام را از مهجوریت و مظلومیتی که در طول تاریخ بر آن روا داشته بودند، رهانیدند، گفت: اسلام ناب محمدی (ص) مکتب خوب بودن و درست زیستن است که در آن انسان ها را به نیکی رهنمون می سازد.

سردار رحیمی بیان داشت: امروز انقلاب اسلامی ما به رهبری امام خامنه ای تنها منادی راستین اسلام ناب محمدی در جهان است که دشمنان همه تلاش خود را به کار بسته اند تا نگذارند ندای انقلاب به گوش جهانیان برسد اما زهی خیال باطل که پیام انقلاب ما به جهان صادر شده است.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه امام خمینی حجت خدا و نشانه عظمت خداوند بودند، بیان داشت: انقلاب اسلامی میراث گران بهای امام راحل عظیم الشان ما است که باید در حفظ و تداوم ارزش های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشا باشیم.

وی افزود: امام خمینی الگوی کامل یک مسلمان و نمونه بارز رهبر اسلامی بود که به اسلام عزت بخشید و پرچم اسلام را در جهان به اهتزاز درآورد.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه سرنگونی حکومت طاغوت ستمشاهی که دست نشانده بیگانگان و ژاندارم آمریکا در منطقه بود کاری شگرف و بزرگ بود که امام رقم زدند، بیان داشت: امام ملت ایران را از اسارت بیگانگان نجات دادند و به مردم روح اعتماد و خود باوری بخشیدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز