خبرگزاری کار ایران

دشتی اردکانی:

صادرات واکسن کرونای داخلی برای رفع نیاز سایر کشورها

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۱۸۴

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: در حال حاضر علاوه بر تامین نیاز داخل واکسن کرونا، آن را برای رفع نیاز کشور های دیگر نیز صادر می‌کنیم.

 به گزارش ایلنا، محمدرضا دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صفر شدن آمار فوتی های کرونا در کشور گفت: این موفقیت نتیجه زحمات و تلاشهای شبانه روزی دولت سیزدهم است که با تمام توان به مقابله با این بیماری برخاستند. این موفقیت را به شخص رئیس جمهور آقای رئیسی، دولتمردان، وزارت بهداشت و کادر درمان تبریک عرض می کنم و از آنها به خاطر زحمات و تلاش‌های صورت گرفته تقدیر و تشکر دارم.

 عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: این موفقیت در حالی به دست آمده که ما از همان ابتدا با تحریم های دشمن مواجه بودیم و نمی توانستیم نیازهای دارویی و بهداشتی خود را برای مقابله با این بیماری از طریق خرید از کشورهای دیگر تامین کنیم.

دشتی با بیان اینکه با همدلی و هماهنگی قوای سه گانه و کادر درمان از یک کشوری که در ابتدا در تامین نیازهای داروی خود برای مقابله با کرونا با مشکل مواجه بودیم به جایگاهی رسیدیم که واکسن تولید می کنیم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر علاوه بر تامین نیاز داخل این واکسن را برای رفع نیاز کشور های دیگر نیز صادر می‌کنیم.

وی افزود: بار دیگر از دولتمردان و کادر درمان به خاطر زحمات و تلاش شبانه روزی شان برای مقابله با بیماری کرونا و صفر شدن آمار فوتی های ناشی از این بیماری در کشور تشکر می کنم.

عین اللهی وزیر بهداشت روز پنچ شنبه 12 خرداد اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته هیچ بیمار فوتی ناشی از کرونا نداشتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز