خبرگزاری کار ایران

نظارت ستاد امر به معروف و نهی از منکر بر حسن اجرای شاخص‌های عفاف و حجاب در ادارات

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۷۸۱

ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به وظیفه قانونی خود در مورد ابلاغ شاخص‌های عفاف و حجاب به دستگاههای دولتی و حاکمیتی عمل کرده است و نظارت بر حسن اجرای آن را با جدیت پیگیری خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، قرارگاه ۲۱ تیر در راستای عمل به وظیفه قانونی این ستاد نسبت به مصوبه ۴۲۷ و ۸۲۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی که وظایف ۳۲ دستگاه نسبت به عفاف و حجاب را معین نموده، تشکیل شده است.

با تلاش مسوولین قرارگاه ۲۱ تیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر تاکنون بیش از ۶۰ دستگاه دولتی حاکمیتی نسبت به ضرورت تبیین و اجرای شاخص‌های عفاف و حجاب دستگاه متبوع خود توجیه و ضمن استقبال از اجرای این قانون، همکاری حداکثری خود با ستاد امر به معروف و نهی از منکر را اعلام کرده‌اند.

در همین راستا به صورت روزانه کارشناسان این قرارگاه با حضور در دستگاههای دولتی و حاکمیتی و جلسه با ریاست دستگاه یا معاونین آن ضمن تبیین ضرورت ابلاغ شاخص‌های عفاف و حجاب به زیر مجموعه آن وزارتخانه یا سازمان، از اغاز اجرایی شدن این شاخص‌ها در دستگاه‌ها اطمینان حاصل میکنند.

همچنین به زودی نظارت بر اجرای شاخص‌های ابلاغی عفاف و حجاب توسط کارمندان منتخب هر دستگاه و بازرسان و ناظران مردمی قرارگاه ۲۱ تیر به اجرا در خواهد امد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز