خبرگزاری کار ایران

وزیر اقتصاد و دارایی:

روحیه اقتصادی نباید به هر قیمتی بین دانش‌آموزان ترویج شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۶۲۲

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: نمی‌خواهیم روحیه اقتصادی را به هرقیمتی بین دانش آموزان ترویج کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی در دومین روز اجلاس مدیران و روسای آموزس‌وپرورش گفت: نمی‌خواهیم روحیه اقتصادی را به هرقیمتی بین دانش آموزان ترویج کنیم. تحول در اقتصاد باید از آموزش‌وپرورش آغاز شود و با توجه به سوابق یوسف نوری فرصتی کم نظیر پیش آمده است.

او یادآوری کرد: باید بتوانیم از نمودها و الگوهای موفق در تصمیم‌گیری درست، تولید، پس انداز و مصرف استفاده کنیم و کارگاه‌های حل مسئله اقتصادی داشته باشیم و به سمت المپیادهایی با این رنگ و بو برویم.

خاندوزی با اشاره به اینکه قالب ها متنوع است و مسیر بلندی پیش رو وجود دارد گفت: در مورد مسائل کاری بین آموزش‌وپرورش و وزارت اقتصاد کارهایی شده که در ماه های آینده اخبارش را می‌شنوید.

وزیر اقتصاد و دارایی در مورد همکاری با بانک مرکزی توضیح داد: طی همکاری با بانک مرکزی تلاش کردیم که مشکلاتی که در بانک سرمایه وجود داشت را حل و فصل کنیم و احیایی صورت بگیرد.

او ادامه داد: گردش مالی خانواده بزرگ آموزش و پرورش رسوبی را در اختیار شبکه بانکی کشور قرار می دهد و شبکه بانکی کشور مکلف است از منابع و امکانات موجود استفاده کند. برای اینکه این نهاد پرثمر راهش را ادامه دهد کوتاهی نمی‌کنیم و امیدواریم مجموعه اقداماتی که کلید واژه تحول رئیس جمهور است در حوزه تربیت انسانی رخ بدهد چراکه بزرگترین سرمایه کشورها برای تحول اصلاح ساختار معیوب انسانی است.

او تاکید کرد: اگر این موانع را برداریم هیچ امر ناشدنی پیش پای مردم باقی نمی ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز