خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان سنجش:

هیچ سهمیه و امتیازی در پذیرش و انتقال فرزندان اعضای هیات علمی وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۰۸۵

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بر اساس آرای هیات عمومی دیوان عدالت اداری دستورالعمل اجرایی نقل و انتقال فرزندان اعضای هیات علمی ابطال شده و در آزمون سراسری سال جاری هیچ امتیاز و تسهیلاتی برای انتقال فرزندان اعضای هیات علمی وجود ندارد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان سنجش، حسن مروتی با اشاره به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد تسهیلات انتقال فرزندان اعضای هیات علمی در دانشگاه‌ها گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۳۹۲ طی مصوبه‌ای اختیار نقل و انتقال فرزندان اعضای هیات علمی در دانشگاه‌ها در آزمون سراسری را به وزاری علوم، بهداشت و درمان و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تفویض کرد، در همان سال دستورالعمل اجرایی این مصوبه تصویب و ابلاغ شد.

وی افزود: در طی این سال‌ها فرزندان اعضای هیات علمی در صورت قبولی در آزمون سراسری صرفا از تسهیلاتی برای نقل و انتقال برخوردار می‌شدند، بنابراین برای پذیرش این افراد هیچ سهمیه‌ای وجود نداشته و اعمال نشده است.

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: با توجه به آرای هیات عمومی دیوان عدالت اداری در تیر ماه و بهمن ماه ۱۴۰۰، دستورالعمل اجرایی نقل و انتقال فرزندان اعضای هیات علمی ابطال شده و این رأی در سال جاری لازم‌الاجرا است. بدین ترتیب هیچ گونه تسهیلات و امتیازی برای فرزندان اعضای هیات علمی وجود ندارد.

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از رسانه‌ها خواست قبل از انتشار اینگونه مطالب از صحت آن اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز