خبرگزاری کار ایران

بازگرداندن کیف حاوی مدارک و وجه نقد توسط نیروی یگان ویژه

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۹۷۴

فرمانده یگان ویژه استان کرمانشاه از پیدا شدن کیف حاوی مدارک و۲۰۰ دلار وجه نقد و تحویل آن به صاحبش خبر داد.

 

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «محسن پناهی» از پیدا شدن کیف حاوی مدارک و۲۰۰ دلار وجه نقد و تحویل آن به صاحبش خبر داد و اظهار کرد: نیروی وظیفه‌شناس یگان ویژه استان کرمانشاه استوار دوم «میلاد ایزدی» در حال خدمات دهی به زائران مستقر در گیت‌های پایانه مسافربری مرز خسروی بود که کیف حاوی گذرنامه، کارت ملی و مبلغ ۲۰۰ دلار وجه نقد را پیدا کرد.

وی ادامه داد: این مامور وظیفه شناس پس از پیدا کردن کیف سریعا از طریق بلندگوهای سیار یگان ویژه، نام صاحب کیف را فراخوانده و پس از تایید هویت مالک کیف، کلیه اقلام به همراه وجه نقد تحویل صاحبش داده شد.

فرمانده یگان ویژه استان کرمانشاه امانت داری را از خصوصیات کارکنان پلیس برشمرد و گفت: پلیس ویژه نه تنها حافظ امنیت شهروندان است بلکه به عنوان خادم و امین مردم در صحنه ماموریت ها ظاهر می شود.

سرهنگ پناهی خاطرنشان کرد: کارکنان یگان ویژه جوانان ولایت مدار و انقلابی هستند که خدمت به هم وطنان را در همه امور افتخار خود دانسته و این افتخار اگر در مسیر ابا عبد الله الحسین (ع) باشد اجر معنوی بسیار بالایی را به همراه خواهد داشت که سعادتمندی شخص را به دنبال دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز