خبرگزاری کار ایران

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

پلیس به اسلام، انقلاب و مردم خدمت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۴۹۳

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه فراجا، سازمانی خوشنام، خوش سابقه و با پیشینه و روحیه انقلابی، ایمانی، جهادی و مردمی است، گفت: پلیس به اسلام، انقلاب و مردم خدمت می‌کند.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، صبح امروز امیر سرتیپ خلبان " عزیز نصیرزاده" با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی کشور، با سردار " حسین اشتری"؛ فرمانده کل انتظامی دیدار و گفت و گو کرد و فرا رسیدن هفته فراجا را تبریک گفت.

امیر سرتیپ خلبان "نصیرزاده"  در این نشست صمیمانه اظهار داشت: بر ارواح طیبه امام راحل و شهدای گرانقدر به ویژه شهیدان انتظامی کشور درود و رحمت می فرستیم و برای فرماندهی معظم کل قوا " مدظله العالی" آرزوی طول عمر توام با صحت و سلامتی داریم.

وی با تبریک فرا رسیدن هفته فراجا بیان داشت: به آحاد فرماندهان، افسران، کارکنان، درجه داران، سربازان وظیفه و نیروهای پلیس خداقوت عرض می کنم.

امیر سرتیپ خلبان "نصیرزاده" با اشاره به نقش آفرینی موثر فراجا در جامعه عنوان کرد: فراجا، سازمانی خوشنام و خوش سابقه با پیشینه و روحیه انقلابی، ایمانی، جهادی و مردمی است و باید این نقش آفرینی موثر فراجا در جامعه برای مسئولان، مردم، تصمیم سازان و تصمیم گیران تبیین و تشریح  شود.

این مقام ارشد ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: ماهیت نقش آفرینی پلیس، خدمت به اسلام، انقلاب و مردم است و بایستی ابعاد، گستردگی و تاثیرگذاری ماموریت های پلیس به مردم و جامعه معرفی و شناخته شود.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، فراجا را سازمانی متحول، با دانش، عالم و مسلط بر ماموریت ها معرفی و مطرح کرد: اهمیت امنیت بر کسی پوشیده نیست و فراجا امنیت را به عنوان یکی از برجسته ترین نیازهای مردم و جامعه تامین می کند و قدردان این تلاش های فراجا هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز