خبرگزاری کار ایران

امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۰۵۲ نفر در عملیات‌های جاده‌ای

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۹۳۳

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۱۰۵۲ نفر در عملیات جاده‌ای در یک هفته گذشته و در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی ولی‌پور با اشاره به گزارش عملیات امداد و نجات از اول آبان‌ماه تا صبح امروز، گفت: در مدت یاد شده و با تلاش امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر در سراسر کشور ۵۶۳ مورد ماموریت امداد و نجات برای نجات جان هموطنان آسیب دیده و متاثر از انواع حوادث در سراسر کشور انجام شد.

وی افزود: با اعزام گروه‌های واکنش سریع امدادی هلال‌احمر به محل وقوع حوادث یاد شده امدادگران و نجاتگران هلال احمر به ۱۰۵۲ نفر امدادرسانی کردند که از این تعداد ۴۶۱ نفر نجات پیدا کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر عنوان کرد: با تلاش امدادگران و نجاتگران اعزامی به محل وقوع حوادث یاد شده ۳۱۴ نفر از مصدومان برای دریافت خدمات تکمیلی به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل و ۲۱۳ نفر دیگر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

بر اساس اعلام جمعیت هلال احمر ولی‌پور افزود: در مدت یک هفته گذشته ۷۵ عملیات رهاسازی و نجات فنی نیز برای خدمات‌رسانی و نجات به سرنشینان گرفتار و آسیب‌دیده حوادث رانندگی از میان خودروهای آسیب دیده و تصادفی با استفاده از ست‌های نجات هیدرولیک و پنوماتیک انجام شده است که در این عملیات ۱۱۹ مصدوم در سوانح ترافیکی، نجات یافتند.

وی در پایان از مردم خواست تا در صورت قرار گرفتن در وضعیت‌های اضطراری و پیچیده انواع حوادث و سوانح با شماره ۱۱۲ مرکز پاسخگویی فوری به انواع حوادث در سراسر کشور تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز